سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست انجمن بیس‌بال و سافت‌بال:

بدنبال تقویت رده‌های پایه هستیم

سرپرست جدید انجمن بیس‌بال و سافت‌بال تقویت رده‌های سنی پایه و فعال کردن آنها را مهمترین هدف انجمن بیان کرد.

علی‌رضا ادیب حاجی باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن بیس بال و سافت بال اهداف مهمی در جهت ارتقاء پیشرفت این بین علاقمندان دارد. یکی از مهم‌ترین اهداف‌های این انجمن تقویت بیس بال و سافت بال در بین نونهالان و نوجوانان است. در کشورمان کمبودهایی وجود دارد که باعث شده است این رشته در رده‌های پایین سنی مورد بی‌توجهی قرار گیرد.

سرپرست انجمن بیس بال و سافت بال ادامه داد: انجمن بیس بال در هر 2 بخش آقایان و بانوان این رشته را در سنین پایین آموزش دهد و استعدادها و علاقمندان این رشته را شناسایی و تقویت کند.

حاجی باقری افزود: تزریق امکانات و تجهیزات یکی دیگر از برنامه‌های این انجمن است. باید بررسی‌هایی که در خصوص امکانات و تجهیزات این رشته صورت گرفته است متوجه شدیم که متأسفانه در محدودیت فراوانی قرار داریم البته تمام تلاش خود را بکار گرفته‌ایم تا نیازهای این رشته را رفع کنیم.

وی ادامه داد: تقویت لیگ‌های کشوری و افزایش مسابقات و تشکیل تیم‌های ملی منسجم و پرقدرت و اعزام آنها به رقابت‌های برون مرزی در هر 2 بخش مردان و زنان به خصوص شرکت در مسابقات غرب آسیا از دیگر برنامه‌های آتی این انجمن است.

گفتنی است، علی‌رضا ادیب حاجی باقری هم‌اکنون مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی در اصفهان است. البته وی در رشته فوتبال و در لیگ‌های استانی و لیگ‌های کشوری حضوری مؤثر داشته است همچنین وی در رشته‌های بدمینتون و بسکتبال نیز سابقه فعالیت دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیس بال ، سافت بال ، باشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.