سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

شرکت نمایشگاه بین المللی در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می شود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت نمایشگاه بین المللی در قالب سهامی خاص با تصویب کارگروه توسعه صادرات استان در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می شود.

 داریوش دیودیده در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: یکی از راهکارهای مهم برای حمایت از تولید و گسترش صادرات برپایی نمایشگاه های تخصصی و ایجاد امکانات مناسب در این زمینه است.
وی بیان کرد: شرکت نمایشگاه های بین المللی کهگیلویه و بویراحمد از سال 86 مجوزها و امکانات اولیه را دریافت کرد ولی در این مدت هیچگونه فعالیت و یا پیشرفتی نداشته است.
دیودیده اظهار کرد: برخی نمایشگاه ها در کشور به عنوان نمایشگاه های بین المللی در قالب سهامی خاص تعریف شده در حالی که در کهگیلویه و بویراحمد به صورت تعاونی بوده و این امر روند کار را مختل کرده و موجب موفق نبودن در تاسیس این نمایشگاه در استان شده است.
وی عنوان کرد: زمین مناسب و یک میلیارد و 500 میلیون ریال از طریق وزارت بازرگانی سابق در اختیار دست اندرکاران نمایشگاهی کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت که روند پیشرفت فیزیکی سایت نمایشگاه کند و نامطلوب بوده است.
دیودیده ابراز داشت: تلاش ها و فرصت های متعددی برای شتاب بخشی در روند ایجاد شرکت نمایشگاه های بین المللی کهگیلویه و بویراحمد انجام شد ولی به دلیل همکاری نکردن سهامداران این شرکت تاسیس نشد.
وی افزود: بر اساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت و تصویب در کارگروه توسعه صادرات کهگیلویه و بویراحمد شرکت نمایشگاه بین المللی در قالب سهامی خاص در این استان تشکیل و با شرکت نمایشگاه های استان تسویه حساب خواهد شد.
دیودیده گفت: با تشکیل شرکت نمایشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد مشکلات عرصه نمایشگاهی در این استان برطرف می شود و هیات موسس جدید نیز باید در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم در زمینه ایجاد و استقرار تاسیسات در سایت نمایشگاهی استان را انجام دهد./س
برچسب ها: نمایشگاه ، شرکت ، سایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.