سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسب هفته کتاب؛

برپایی نمایشگاه خوشنویسی در سرای محله تجریش

کارشناس ارشد مرکز پژوهش کتابخانه مجلس و مسئول نمایشگاه خوشنویسی گفت: به مناسبت هفته کتاب اشعار و جملات مربوط به کتاب را به صورت خوشنویسی به رشته تحریر درآمد.

احسان الله شکرالهی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: علاقه‌مند به کتاب و شغل کتابداری هستم و دنبال اشعار و جملاتی بودم که بتوانم کتاب را وصف کنم و به صورت تابلوهای خوشنویسی در معرض نگاه مردم قرار دهم.

شکرالهی افزود: یک نمایشگاه انفرادی در نگارخانه کتابخانه مجلس برپاکردم و این دومین نمایشگاه به نام یاد یار مهربان است که در سرای محله تجریش برپا کردم.

شکراللهی عنوان کرد: امروز افتتاحیه نمایشگاه است که استقبال نیز خوب بود.

شکراللهی خاطرنشان کرد: دغدغه من خوشنویسی است که سالهاست به شعر و شاعری نیز علاقه دارم اخیرا با خوشنویسان آشنا شدم و به خوشنویسی نیز گرویدم و متوجه شدم باید به سمت به گزینی جملات ناب از اقیانوس بی کران فارسی رفت.

شکرالهی افزود: بهتر است محفلهایی باشد که افراد در انجا حضور داشته باشند و شعرشان نقد شود و نقد هم همدلانه صورت گیرد که اگر نقد با زبان ملایم و تشویق همراه باشد ذوق هنری افراد را تهییج می‌کند.

شکرالهی اضافه کرد: یک سال و نیم است که خوشنویسی را شروع کردم و آثار از طرف شهرداری به نمایش گذاشته می شود که این نشان حمایت شهرداری است و فرصتی برای حضور در جشنواره نبوده است.

*تجدید چاپ کتاب بر مدار عشق محمدرضا آقاسی

محمد مهدی آقاسی شاعر ارجمند و برادر محمدرضا آقاسی گفت: کتاب بر مدار عشق محمدرضا آقاسی شاعر مرحوم تجدید چاپ شد.

محمد مهدی آقاسی افزود: محمدرضا فرزند ششم از خانواده هشت نفره بود و پسر سوم خانواده محسوب می‌شد جزو رزمندگان بود، سروده‌های ان مرحوم به صورت مذهبی است.

آقاسی اضافه کرد: نشر‌‌‌ آثار آن مرحوم از طرف فرزندش غلامرضا صورت می‌گیرد و اقاسی مرحوم در قطعه شهدای حلبچه به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کتابخانه ، پژوهش ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.