سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الهيان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

افراط در حوزه زنان سم مهلک براي پيشرفت است/ مشارکت و همفکري سليقه‌ها در چارچوب نظام باشد

نماينده مردم تهران در مجلس هشتم با بيان اينکه سم مهلک برای پیشرفت حوزه زنان فعالیت‌های افراطی است، گفت: مشارکت و همفکري سليقه‌ها در چارچوب نظام اسلامي در اين حوزه اثرگزار است.

"زهره الهیان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون تشکیل اتاق فکر براي بانوان ایرانی به منظور تحقق مطالبات آن‌ها، اظهار داشت: بحث پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در حوزه زنان روند رو به رشدي به لحاظ حضور و مشارکت اجتماعی و سیاسی آنها داشته و این امر نیازمند پرهیز از افراط و تفریط است، بنابراین اعتدال و میانه‌روی و عدم سیاسی‌کاری در حوزه زنان شرط پیشبرد اهداف نظام در اين حوزه است.  

وی با بیان اینکه حوزه زنان به طور قطع نیاز به کار جدی و اقدامات اساسی دارد، ادامه داد:‌ "مقام معظم رهبری" بارها به نخبگان جامعه زنان و مسئولان هشدار داده‌اند و تاکیدات جدی در خصوص به انجام رسیدن مطالبات زنان را تکرار کرده‌اند، بنابراین اثرگذاری در عرصه زنان، نیازمند همفکری و مشارکت عقاید و سلایق مختلف در چارچوب نظام اسلامي است که طرح موضوع اتاق فکر در اين زمينه ایده خوبی است.
 
الهیان با بیان اینکه سلایق و تفکرات کارشناسان در عرصه زنان موثر است، اضافه کرد: با همفکری و کار تخصصی در حوزه‌های مختلف به ویژه مباحث حقوقی و نظام خانواده همچنین افزایش مشارکت در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی می‌توان به اهداف این عرصه دست پیدا کرد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس هشتم با بیان اینکه در طول عمر دولت یازدهم اقدامات اساسی و بنیادی باید در چارچوب نظام و انقلاب اسلامی برداشته شود، خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است که سم مهلک برای پیشرفت حوزه زنان فعالیت‌های افراطی است که مسیر هدف‌گذاری زنان را کند و یا در جهاتی دچار عقب‌گرد کرده است.   
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.