سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

خسارت زلزله شربیان به 1600 واحد دامی در شهرستان سراب

مدیر جهادکشاورزی شهرستان سراب از وارد شدن خسارت به 1600 واحد دامی و انبار علوفه در این شهرستان به واسطه زلزله اخیر شربیان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، فرقانی در جلسه ستاد بیمه محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه زلزله اخیر 4.6 ریشتری شهر شربیان موجب ترک خوردگی دیوارهای بیش از 1600 واحد دامی و انبار علوفه در روستاهای منطقه شده است افزود: در اثر این زمین لرزه در بسیاری از واحدهای دامی روستایی قسمت های اعظمی از دیوارها ترک خورده و نیاز به بازسازی دارند.

وی با بیان اینکه در 18 روستای تحت شعاع دامنه های بزقوش خسارت وارد شده است افزود: به این واحدهای دامی از 20 تا 80 درصد خسارت وارد شده است.

فرقانی با بیان اینکه لازم است تا همچون زلزله سال گذشته ارسباران تمهیدات لازم در مورد بازسازی اماکن زلزله زده دامی صورت پذیرد افزود: امیدوارم با عنایت کارگروه مخاطرات بخش کشاورزی بتوانیم نسبت به حل مشکلات زلزله زدگان منطقه شربیان اقدامات لازم را بعمل آوریم.

گفتنی است زلزله ای به بزرگی4.6 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 13.42 هفدهم آبان ماه در 11 کیلومتری شهر شربیان(بخش مهربان از توابع شهرستان سراب)، در 16 کیلومتری دوزدوزان و 24 کیلومتری تیکمه داش از توابع شهرستان بستان آباد در آذربایجان شرقی در به وقوع پیوست. /س

 

برچسب ها: خسارت ، زلزله ، شربیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.