سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

235 ميليارد ريال سرمايه گذاري صنعتي در استان زنجان

در مهر ماه با راه اندازي 4 واحد صنعتي در استان زنجان ، 235 ميليارد ريال سرمايه گذاري در اين استان صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام  این خبر گفت : با راه اندازي اين واحدها براي 109 نفر در استان اشتغالزايي ايجاد شده است

معصومي در ادامه از صدور 59 فقره جواز تاسيس و طرح توسعه در اين ماه خبر داد و افزود: سرمايه گذاري پيش بيني شده براي اين واحدها بالغ بر 3 هزار و 825 ميليارد ريال مي باشد كه پيش بيني ميگردد براي هزار و 465 نفر اشتغالزايي ايجاد نمايد.

 وی با اشاره به بررسي ماهيانه مشكلات طرح هاي در دست اجرا و واحدهاي فعال موجود عنوان كرد : در مهر ماه 4 جلسه كميته پيگيري مشكلات واحدهاي توليدي جهت بررسي طرح هاي مشكل دار تشكيل شده است كه داراي 12 مصوبه بوده است.

 اين مقام مسئول در ادامه به اقدامات صورت گرفته در ماه اخير در بخش معدن اشاره كرد و اظهار داشت: در اين مدت 8 فقره پروانه اكتشاف ، 5 فقره گواهي كشف و 2 فقره پروانه بهره برداري صادر گرديده است.

 معصومی تصريح كرد : ميزان ذخيره قطعي اكتشاف شده بالغ بر يك ميليون تن و ذخيره احتمالي 5/2 ميليون تن مي باشد كه بالغ بر 28 ميليارد ريال سرمايه گذاري در اين بخش صورت گرفته است.

 وی در ادامه به ميزان ثبت سفارش و صدور و تمديد كارت بازرگاني در مهر ماه اشاره و اضافه کرد : 2 هزار و 50 پرونده به ارزش 50 ميليون دلار ثبت سفارش صورت گرفته و شاهد صدور و تمديد بيش از 20 كارت بازرگاني فعالان اقتصادي در اين مدت بوديم.

 رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان در رابطه با اقدامات صورت گرفته در جهت توسعه روابط تجاري در اين مدت خاطر نشان کرد : در مهر ماه شاهد پذيرش هيئت تجاري كردستان عراق بوديم كه از جمله نتايج اين سفر عقد تفاهم نامه همكاري في مابين اعضاي هيئت عراقي و شركت تعاوني كشاورزي شهرستان زنجان در راستاي گسترش روابط تجاري و صادرات محصولان كشاورزي استان به كردستان عراق بوده است./س

 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.