سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت قبوض عوارض از طریق سامانه 137؛

10 درصد تخفیف به علاوه 2025 جایزه برای خوش حسابان پرداخت عوارض شهری

به گفته مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران شهروندانی که عوارض خود را تا 15 آذر پرداخت نمایند علاوه بر بهره مندی از 10 درصد جایزه خوش حسابی در قرعه کشی 2025 جایزه نفیس شرکت داده خواهند شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران مهدی رزمی با اشاره به امکان پرداخت به روش های مختلف و غیرحضوری عوارض عنوان کرد: امتیاز مودیانی که قبوض عوارض خود را بصورت غیر حضوری پرداخت کنند ، برای شرکت در قرعه کشی سه برابر مودیانی است که از روش های حضوری برای پرداخت عوارض بهره می برند.

رزمی تقسیط عوارض نوسازی را از طریق سامانه اینترنتی شهرداری تهران امکان پذیر دانست و گفت: برای اولین بار مبلغ هر قسط توسط مودیان تعیین می شود و شهروندان می توانند با تعیین مبلغ ، حداکثر در چهار قسط اقدام به تسویه عوارض نوسازی خود نمایند.

رزمی در ادامه افزود: امسال به منظور سهولت و رفاه حال شهروندان علاوه بر روش های پرداخت عوارض که در گذشته موجود بوده ، امکان پرداخت عوارض از طریق سامانه 137 نیز امکان پذیر شده است.

وی همچنین تصریح کرد: شهروندان برای پاسخ به سوالات احتمالی خود و همچنین به منظور دریافت اطلاعات بیشتر ، می توانند با سامانه های 137 و 1888 تماس گرفته و یا به ستادهای ویژه پاسخگویی در مناطق 22 گانه مراجعه کنند.

به گفته وی در صورت عدم دریافت قبوض عوارض، شهروندان می توانند با مراجعه به این ستادهای ویژه ، دفاتر خدمات الکترونیک شهر ، اداره کل تشخیص و وصول درآمد و همچنین سامانه اینترنتی شهرداری تهران اقدام به دریافت قبوض خود نمایند.
انتهای پیام/
 
برچسب ها: تخفیف ، جایزه ، خوش حسابی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.