سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نيازي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد

دانشجويان خراسان جنوبي از زنجيره انساني اطراف فردو حمايت مي‌کنند

دبير شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي خراسان جنوبي ضمن اعلام حمايت از زنجيره‌ انساني دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف در اطراف تأسيسات هسته‌اي فردو، گفت: به نيابت از تمامي دانشجويان استان خراسان جنوبي اعلام مي‌کنم که تا پاي جان از مواضع اصولي و انقلابي مردم عزيزمان حمايت مي‌کنيم.

"سامان نيازي" دبير شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي خراسان جنوبي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه بار ديگر جهانيان واقع بيني و پيش‌بيني‌هاي خردمندانه رهبر معظم انقلاب را در خصوص مذاکرات هسته‌اي شاهد خواهند بود، اظهارداشت:  ما دانشجويان خراسان جنوبي برخود واجب مي‌دانيم که عمار گونه گوش به نداي مقتداي خويش داده و ضمن حمايت از تيم مذاکره کننده کشورمان بر سر آرمان‌هاي نظام و انقلاب خويش استوار بايستيم.
 
وي با تاکيد بر اينکه با تمام قوا اعلام مي‌داريم هسته‌اي شدن حق مسلم جمهوري اسلامي است، گفت: از عمق وجود به شهداي هسته‌اي کشورمان افتخار مي‌کنيم و راه و روش آنان را در مسير انقلاب الگوي خويش قرار مي‌دهيم.

نيازي ضمن اعلام حمايت از زنجيره‌ انساني دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف در اطراف تأسيسات هسته‌اي فردو، بيان داشت: من به نيابت از تمامي دانشجويان استان خراسان جنوبي اعلام مي‌کنم که تا پاي جان از مواضع اصولي و انقلابي مردم عزيزمان حمايت مي‌کنيم.
 
دبير شورايعالي تبيين مواضع بسيج دانشجويي خراسان جنوبي خاطرنشان کرد: بر اين باوريم که مذاکرات هسته‌اي ايران با کشورهاي 1+5 ماهيت واقعي جهان غرب را بيش از پيش براي جهانيان روشن خواهد کرد و قطعاً سبب مي‌شود تا ظرفيت‌هاي کشورمان فزوني يابد.
 
انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.