سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفاشیان:

مقررات شفاف شود از سوء استفاده ها کاسته می شود/ پول نداریم با کشورهای قدرتمند بازی تدارکاتی بگذاریم

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: اگر مقررات شفاف شوند بسیاری از سوء استفاده ها و مسائل حاشیه ای از فوتبال ایران رخت می بندد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  علی کفاشیان در گفتگو با یکی از شبکه های رادیویی اظهارداشت: آنچه بیش از همه فوتبال ایران را آزار می دهد مسائل حاشیه ای است علت آن هم این است که مقررات و آیین نامه ها شفاف نیست اگر شفاف باشد سوء استفاده ها کم می شود ما بسیاری از اشتباهات را برای این انجام می دهیم که نمی دانیم اگر اطلاعات داشته باشیم به خصوص از آژانس ها حضور دلال ها از بین می رود متاسفانه برخی مسائل حاشیه ای  نمی گذارد به این چیزها برسیم.
 
وی در خصوص وضعیت تیم های ملی فوتبال در رده های سنی مختلف گفت: در بخش بانوان ما فوتسال را از یاد نبرده ایم تیم روسیه به ایران آمده اند و برایشان بازی تدارکاتی گذاشته ایم در بخش مردان در رده سنی نوجوانان کادر فنی مشخص شده اند. آنها زیر نظر مهدوی کیا، دوستی مهر، و میر آخوری امروز عازم ایتالیا می شوند تا بازیهای دوستانه ای را برگزار کنند، تیم بزرگسالان ما اکنون در لبنان هستند فوتبال ساحلی هم برای لیگ قاره ای رفته است و خوشبختانه خروجی بی سابقه ای را در فوتبال داشتیم.
 
کفاشیان تاکید کرد: برای تیم های ملی نوجوانان و جوانان  تا 11 ماه دیگر برنامه ریزی کرده ایم تلاشمان این است جوانان به جام جهانی بروند، برای رده سنی امید هم استارت زده ایم تا در بازی های المپیک عملکرد قابل قبولی داشته باشند در واقع بیشترین تمرکز ما روی رده های سنی پایه است.
 
** بازی های تدارکاتی با تیم های قوی پول می خواهد!

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: برخی رسانه ها ما را با کشورهای کره جنوبی و ژاپن مقایسه می کنند و می گویند چرا با تیم های بزرگ بازی تدارکاتی نمی گذارید حقیقت این است که آوردن یک کشور قوی 1/5 تا 2 میلیارد پول می خواهد و هزینه داریم، ما اکنون با حداقل ها و با همین بودجه محدود می سازیم، تلاشمان هم این است که حرکت هایی که آغاز کرده ایم ادامه پیدا کند تا در سال های آینده فوتبال ایران با پیشرفت قابل توجهی مواجه شود.
 
لازم به ذکر است: علی کفاشیان برای حضور در مجمع انتخاباتی گلستان هم اکنون در گرگان حضور دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کفاشیان ، بازی ، قدرتمند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.