سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک هنرمند نقاش:

آثارهنری در گالري‌هاي خصوصي بهتر به فروش می‌رسد

مجید طاهری گفت: آثار هنري با وجود يک سري مشکلات براي نمايش در گالري‌هاي خصوصي بهتر به فروش مي‌رسد.

مجيد طاهري، هنرمند نقاش، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران درباره نقش گالري‌ها در معرض بيشتر هنرمندان جوان گفت: برگزاري نمايشگاه يکي از فرصتهاي هنري براي هنرمندان به منظور ارائه تازه‌ترين آثار آنها است.
 
وي تصريح کرد: در سالهاي اخير برگزاري نمايشگاه براي هنرمندان بسيار سخت شده به عبارت ديگر شرايط برگزاري نمايشگاه و ارائه آثار براي هنرمندان به قدري دشوار شده که هنرمندان به دنبال نمايش آثارشان نمي‌روند.
 
طاهري اظهار داشت: يکي از مشکلات در برگزاري نمايشگاه هزينه و در پي آن ندادن وقت براي برگزاري نمايشگاه از سوي گالري داران است.
 
اين هنرمند نقاش بيان کرد: علت اصلي اين موضوع که هنرمندان با وجود سختي‌هاي فراوان از گالري‌هاي خصوصي وقت برگزاري نمايشگاه مي‌گيرند فروش بهتر آثارشان است.
 
وي ادامه داد: ماندن پشت درهاي گالري‌هاي خصوصي با توجه به اينکه امکان فروش آثار در آنها بيشتر است امکان بدست آمدن پولي از برگزاري نمايشگاه در گالري‌هاي خصوصي را فراهم می‌کند که  هنرمندان را مجاب به پذيرش اين شرايط سخت مي‌کند.
 
طاهري اظهار داشت: البته همه هنرمنداني که پس از چند ماه که پشت درهاي گالري‌هاي خصوصي مي‌مانند توانايي برگزاري نمايشگاه در اين گالري‌ها را ندارند.
 
اين هنرمندان عنوان کرد: درهاي برخي گالري‌هاي خصوصي پس از سالها تنها براي برخي هنرمندان باز مي‌شود.
 
وي خاطرنشان کرد: اين شرايط سخت بعضي هنرمندان را دلزده و برخي ديگر را راهي گالري‌هاي خصوصي مي‌کند.

انتهای پیام/ص
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.