سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

تغییر کاربری اراضی کشاورزی از چالش‌های مهم آذربایجان غربی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی آذربایجان غربی یکی از چالش‌های مهم استان است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، اسماعیل کریم‌زاده با اشاره به لزوم حفظ کاربری اراضی کشاورزی آذربایجان غربی، اظهار داشت: آگاهی دادن به مردم و کارشناسان مربوطه در ارتباط با حفظ کاربری اراضی کشاورزی استان بسیار موثر خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های بازآموزی برای کارشناسان امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، تصریح کرد: این دوره‌ها به مدت شش روز و با تجزیه و تحلیل حفظ کاربری اراضی کشاورزی، برگزار می‌شود.

کریم‌زاده بز لزوم حفظ کاربری تولیدی اراضی کشاورزی آذربایجان غربی تاکید کرد و گفت: تأمین امنیت غذایی و تولید پایدار یکی از مقوله‌های مهم در امور کشاورزی محسوب می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی افزود: نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان به منظور رسیدگی به مسائل امور اراضی باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی تغییر کاربری اراضی کشاورزی آذربایجان غربی را از چالش‌های مهم استان برشمرد و اذعان داشت: برای جلوگیری از این امر باید مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی آگاهی‌های خود را افزایش دهند.

کریم‌زاده اضافه کرد: بهره‌برداران کشاورزی در آذربایجان غربی باید با مراحل صدور مجوز و مصادیق تخلف قانونی در ارتباط با  تغییر کاربری اراضی کشاورزی استان آشنا شوند.
برچسب ها: اراضی ، ارومیه ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.