سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح محورهای مدیریتی شهرداری شهر گلستان

شهردار شهر گلستان در راستای خدمات رسانی به شهروندان و اطلاع رسانی جهت تنویر افکار عمومی اولویت ها و محورهای مدیریتی خود را تشریح کرد.

اسماعیل نعمت زاده در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب که اولین محور مدیریتی این شهرداری سلامت کاری و اعتماد سازی است گفت: شخصی که به عنوان شهردار در راس امور شهری قرار می گیرد باید کاردان و متخصص و دارای سلامت کاری باشد و هدف ما شناخت مشکلات شهری و رفع آن ها است.
نعمت زاده تکریم ارباب رجوع : جلب اعتماد شهروندان و تسریح و ارائه خدمات را از دیگر برنامه‌های خود ؟ وبیان کرد: متاسفانه اصلی ترین مشکل شهرداری شهر گلستان جلب اعتماد مردم است که مدیریت شهری نتوانسته اعتماد شهروندان را جلب کند لذا این شهرداری به اعتماد همه شهروندان برای مشاکرت در ارتقای کیفی و پیشبرد سریع پروژه‌های شهری نیاز دارد.
وی درادامه افزود: شهرداری شهر گلستان جهت انجام پروژه‌ها در راستای تغییر چهره شهر تهران و ظرفیت بالایی دارد بنابراین تلاش شبانه روزی مجموعه شهرداری این منطقه جهت خدمت گذاری به مردم از دیگر محورهای مدیریتی است.
شهردار شهر گلستان محوریت خود را برنامه محوری یاد کرد و گفت: برنامه محوری و حرکت برمدار برنامه در جهت توسعه شهر گلستان از شاخصه های مهم برنامه های کاری این نهاد خواهد بود و برنامه‌ریزی علمی در قالب کوتاه مدت میان مدت بلند مدت برای آبادانی شهر در حوزه شهرداری لازم است.
این مسئول امور شهری خاطرنشان کرد: جهت خدمات رسانی به شهروندان این منطقه تلاش مجموعه شهرداری جهت رفع موانع وایجاد بسترهای مناسب به منظور اجرای اهداف خدمات رسانی و نیز احداث پروژه های اساسی بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: مدیریت ، شهردار ، گلستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.