سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فاز پنجم افزایش سرانه‌های فضای سبز در بزرگراه‌‌‌‌‌‌‌‌های جنوب پایتخت

مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقۀ 19، از اجرای فاز پنجم افزایش سرانه‌های فضای سبز در بزرگراه‌های این منطقه خبر داد.

معلم در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای فاز پنجم افزایش سرانه‌های فضای سبز در بزرگراه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های منطقه 169 در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه و ادارۀ فضای سبز منطقه قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور افزایش چشم انداز‌‌‌‌‌‌‌های بصری و افزایش جلوه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و سیمای شهری و رفاه حال شهروندان در دست اجراست.

معلم با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: فاز پنجم طرح توسعه فضای سبز در حاشیه بزرگراه  آزادگان با همکاری و مشارکت اکیپ‌های اجرای فنی و عمران، ترافیک، امور شهری و فضای سبز به صورت مستمر در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: احداث فضای سبز 3هزار متر مربع در بزرگراه آزادگان، احداث 7 هزار متر مربع فضای سبز تا پایان اجرای این طرح و بزرگراه آزادگان از اقدامات اجرایی این طرح است.

معلم در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19 افزود: خاکریزی، تسطیح، آبرسانی عملیات کاشت چمن، غرص درختان از جمله کاج مشهدی، اقاقیا، صنوبر، زیتون تلخ،‌ کاشت گلهای نسترن، بربریس و فینیکس، احداث 40 هزار متر مربع فضای سبز در آینده‌ای نزدیک در بزرگراه آزادگان از اقدامات دیگر ادارۀ فضای سبز شهرداری منطقۀ 19 است.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: شهردار ، بزرگراه ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.