سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلوطی: برای حضور پیشکسوتان در ابوظبی کم نمی‌گذاریم!

سرپرست امور دبیری فدراسیون جودو از رایزنی برای حضور پیشکسوتان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ابوظبی خبر داد.

محمد بلوطی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رقابتهای قهرمانی جهان پیشکسوتان در روزهای سوم و چهارم آذر ماه به میزبانی ابوظبی برگزار می‌شود و برای فدراسیون جودو ایران اهمیت ویژه‌ای دارد تا پیشکسوتان در این مسابقات شرکت کنند و به همین دلیل تمام تلاششان را انجام می‌دهیم تا حضور آنها بدون مشکل باشد و رضایت شورای برون مرزی را بگیریم نیست.

وی تصریح کرد: حضور پیشکسوتان ایران در مسابقات جهانی از چند جنبه حائز اهمیت است؛ یکی اینکه آنها میدان جهانی را می‌بینند و با قوانین جدید آشنا می‌شوند این موضوع بسیار مهم است، زیرا در مسابقات قهرمانی کشور پیشکسوتان که در سالن افراسیابی برگزار شده بود برخی از جودو کاران به دلیل بی‌اطلاعی از فنون و قوانین جدید از تاتامی اخراج شدند. 

بلوطی اضافه کرد: از طرفی بازتاب حضور پیشکسوتان در میدان بین المللی برای داخل هم موثر خواهد بود آنها با قوانین و فنونی که آموخته‌اند به روز رسانی می‌شوند و می‌توانند به نونهالان و نوجوانانی که زیر دستشان آموزش می‌بینند تعلیم دهند تا از فنون ممنوعه استفاده نکنند.
 
سرپرست امور دبیری فدراسیون جودو خاطر نشان کرد: در رقابتهای کشوری نوجوانان فقط مربیان برخی استانها همچون تهران، فارس، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی با قوانین جدید جودو آشنا بودند و به نوجوانان خود نیز آموزش داده بودند برخی از تیمها از همین ناآگاهی از قوانین لطمه خوردند در حالی که اگر مربیان و پیشکسوتان به روز باشند شاهد این اتفاقات نخواهیم بود مربی که با قوا نین آشنا نیست در مسابقات ایجاد مشکل می‌کند یا تصورش بر این است که در حقش اجحاف شده است.  
اگر نوجوانان و جوانان ما نتیجه بگیرند توقع فدراسیون برآورده شده است. 

محمد بلوطی گفت: تیم کنونی نوجوانان و جوانان جودو ایران جزو معدود تیمهای بسیار یکدست هستند، نوجوانان ما بسیار پاک کار می‌کنند هم از نظر تغذیه و ... در تیم جوانان هم چند جودو کار بسیار قابل داریم که ورزشکاران این دوره سنی به همراه تیم بزرگسالان اکنون زیر نظر آرش میر اسماعیلی مشغول تمرین هستند. 

سرپرست امور دبیری فدراسیون جودو ادامه داد: اگر دو تیم نوجوانان و جوانان نتیجه بگیرند توقع فدراسیون برآورده می‌شود. 

البته در رده سنی نونهالان هم حساس هستیم و تلاشمان این است که با برنامه ریزی مطلوب در این رده هم بهترین نتایج را بگیریم.

لتاهای پیام/
برچسب ها: بلوطی ، ابوظبی ، جودو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.