سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلستان/

سعادت کشور حرکت در مسیر ولایت است

استاندار سابق گلستان گفت: سعادت کشور حرکت در مسیر ولایت است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  جواد قناعت شامگاه یکشنبه در جمع اعضای شورای تأمین استان گلستان اظهار داشت: مقام معظم رهبری همیشه فتنه 88 را یادآوری می‎کنند که قطعاً باید از آن حادثه درس و عبرت بگیریم، آنهایی که موضع‎گیری خوب کردند باید مواظب باشند، آنهایی که سکوت اختیار کردند باید از تاریخ عبرت بگیرند.

وی با بیان اینکه اکثر خواص جامعه اهل فضل، دیانت و جانبازی هستند، تصریح کرد: اکثر خواص جامعه همراهی با نظام و ولایت را دارند و عده اندکی هستند که در لذائذ دنیا، پست و مقام گم می‎شوند و پرونده درخشان خود را به واسطه عدم بصیرت خدشه‎دار می‎کنند.

سعادت کشور حرکت در مسیر ولایت است

استاندار سابق گلستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نقش عوام و خواص در نهضت عاشورا افزود: اگر خواص در هنگام خودش کاری که لازم است تشخیص بدهند و به آن عمل کردند، تاریخ نجات پیدا می‎کند و حسین‎ابن‎علی‎ها به کربلاها کشانده نمی‎شوند، بنابراین خواص باید همواره بصیرت را سرلوحه خود قرار دهند.

قناعت با تأکید بر اینکه سعادت کشور حرکت در مسیر ولایت است، بیان داشت: همه در معرض امتحان قرار داریم، بنابراین تا زمانی که زیر چتر ولایت باشیم به مملکت ما هیچ آسیبی نخواهد رسید.

وی ادامه داد: جایگاه ولایت فقیه بسیار رفیع است، چراکه نماینده اهل‎بیت (ع)، نایب امام عصر (عج) در عصر حاضر است و مقام معظم رهبری به عنوان جانشین امام راحل و نایب امام زمان (عج) هستند که باید همه به این ریسمان چنگ بزنیم زیرا سعادت، رستگاری و بهشت در اینجاست.

نهضت امام حسین (ع) ظرفیت‎های فراوانی دارد

استاندار سابق گلستان با تأکید بر اینکه باید گوهر زمان خود را بشناسیم، یادآور شد: گوهر زمان ما مقام معظم رهبری است و رمز پیشرفت نظام اسلامی در گرو این عنصر محسوب می‎شود.

قناعت با بیان اینکه نهضت امام حسین (ع) ظرفیت‎های فراوانی دارد، ابراز داشت: جایگاهی که قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل (ع) به دست آورد به خاطر ارادت به امام زمانش یعنی امام حسین (ع) بوده است ایشان به دلیل اینکه گوهرشناس بود در این گوهر فانی شد.

وی یادآور شد: کسانی که در واقعه کربلا در مقابل یک انسان کامل ایستادند به دلیل این بود که لقمه‎شان حرام بود لقمه حرام فقط خوردن غذاهای ناپاک نیست، بلکه افرادی که در کشور در مقابل امام راحل و مقام معظم رهبری ایستادگی می‎کنند و یا موضع‎گیری‎های غلط، تصمیم اشتباه و حتی سکوت می‎کنند، اینها از این قضیه مستثنی نیستند.

استاندار سابق گلستان رمز موفقیت کار تیمی و گروهی را استفاده از انسان‎های متعهد، متخصص و توانمند برشمرد و اظهار داشت: اگر قرار است به سعادت برسیم باید از انسان‎های توانمند بکارگیری شود، همراه شدن با آمریکا، اسرائیل، جریان‎های فتنه نوظهور و جدید راه سعادت نیست./ج1

برچسب ها: گوهر ، تیم ، کربلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.