سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ عضو جامعه مدرسین حوزه؛

در مذاکرات هسته ای از اصول انقلاب کوتاه نمی‌آییم

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: در مذاکرات آتی هسته ای به هیچ وجه نباید از اصول انقلابی خود کوتاه بیاییم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ حجت الاسلام و المسلمین موسوی اصفهانی با اشاره به این در روزها و هفته های آینده،‌ شاهد ادامه مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 در ژنو خواهیم بود، اظهار داشت: تیم مذاکره کننده هسته ای باید دقیقاً نظرات مقام معظم رهبری را بدون هیچ اغماض و کوتاهی مدنظر قرار دهد تا انشاءالله همچون گذشته شاهد تحقق عزت، حکمت و مصلحت کشورمان باشیم.

وی با اشاره به رهنمودهای ارزنده و راهگشای رهبر معظم انقلاب به مذاکره کنندگان کشورمان، گفت: مردم در مقطع کنونی انتظار دارند که مسئولان سیاست خارجی کشور با سرلوحه قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری به خوبی از منافع ایران اسلامی دفاع کنند و قطعاً در این صورت مردم و رهبری حامی و پشتیبان آنان خواهند بود.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: آنچه مهم است این که در برابر دشمنان نباید از اصول خود کوتاه بیاییم و البته این اصول و خط قرمزها را مقام معظم رهبری و قانون اساسی به خوبی مشخص کرده اند.

وی همچنین یادآور شد: این که عده‌ای فکر می‌کنند اگر ما در برابر غرب کوتاه بیائیم، فشار ها برداشته می شود به نظر من یک محاسبه ی اشتباه است؛ چرا که ما اگر یک قدم کوتاه بیائیم، آن ها برای فشارهای بیشتر قدم به قدم جلو می آیند و لذا بعید است که مطالبات و انتظارات به حق، در چنان وضعیتی جامه عمل به خود بپوشاند./س

برچسب ها: قم ، مذاکره ، هسته ای ، اصول ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.