سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان /

واحدهای جدید دانشگاه آزاد اسلامی در عراق و افغانستان راه اندازی می شود

مسئول ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی با کشورهای اسلامی و عربی تاکید کرد : در اروپا هم به خاطر گران بودن دانشگاهها ، دانشگاه آزاد می تواند مهاجران و به خصوص ایرانیان مهاجر را به خوبی جذب نماید .

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ، مسئول ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی با کشورهای اسلامی و عربی در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت : واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در کشورهای دنیا و به خصوص کشورهای عربی و اسلامی گسترش می یابد .   حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا نوری شاهرودی در بازدید خود از بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) و مرکز بیماریهای خاص دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اشاره به گسترش واحدهای دانشگاهی در خارج از کشور گفت : به سبب وجود علقه های مذهبی بین دو ملت ایران و عراق بر آن شدیم تا در کشور عراق و در شهرهای کربلا ، اربیل و بصره واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی را راه اندازی کنیم که جلسه مربوط به واحد دانشگاهی اربیل برگزار و کارهای اولیه آن جهت راه اندازی صورت گرفته است .
مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود : در کشور افغانستان و در شهر کابل نیز دانشگاه داریم و بنا شد در شهر هرات هم دانشگاه آزاد اسلامی را راه اندازی کنیم. وی خاطر نشان کرد : باید طوری برنامه ریزی شود تا دانشگاه آزاد اسلامی در دنیا هم حرف برای گفتن داشته باشد. حجت الاسلام نوری شاهرودی با اشاره به تحریمهای ظالمانه غرب گفت : امروز کشور ما در تحریم قرار دارد و نمی توان در هر کشوری نسبت به راه اندازی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کرد اما دانشگاه آزاد به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و سابقه و نام خوبی که از دانشگاه آزاد اسلامی در دنیا دارد و همچنین با توجه به بیشترین تعداد فارغ التحصیل در آموزش عالی ، و دهها شاخصه دیگر ،امروز این مجموعه آموزش عالی جزو دانشگاههای بنام دنیا محسوب می شود.
مسئول ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی با کشورهای اسلامی و عربی تاکید کرد : در اروپا هم به خاطر گران بودن دانشگاهها ، دانشگاه آزاد می تواند مهاجران و به خصوص ایرانیان مهاجر را به خوبی جذب نماید . وی گفت : توسعه دانشگاههای آزاد خواسته آیت الله هاشمی رفسنجانی بوده و در همین رابطه و با برگزاری جلساتی با دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طراحی های لازم به عمل آمده است تا به مرحله اجرا برسد ./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.