سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت کار در بخش کنترل پروژه‌ها به تفکیک معاونت‌ها بررسی شود

مسئولین با حضور در محلات باید مشکلات شهری را از نزدیک دیده و مصوبات با پیگیری و نظارت در مقطع زمانی مشخص به اجرا برسد ودر بخش کنترل پروژه‌ها نیز پیشرفت کار به تفکیک معاونت‌ها و محله و موارد دیگر بررسی و گزارش شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ با توجه به گسترش شهرنشینی و پیشرفت روزافزونی و رو به رشد شهرها و همگام با آن رشد امکانات شهری برای شهروندان، شهرداری منطقه یک نیز خود را موظف دیده همزمان با این پیشرفت‌ها به انجام بروشورها و فعالیت‌های مختلفی در سطح نواحی ده‌گانه اقدام نمایند و خود را مسئول دانسته تا در انجام پروژه‌ها با همکاری مدیران شهری و شورایاران و شهرداران نواحی با سرعت عمل بیشتر و آسانتر به پیش برود ، از همین رو شهردار منطقه یک بر انجام این پروژه‌ها و پیشرفت کار با نظارت و پیگیری مصوبات آن از سوی مسئولین تاکید می‌کند.
مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک در جلسه دبیران شورایاری های محلات 26؟ شمال تهران اظهار داشت: برخی از محلات دارای امکانات مناسب فرهنگی، ورزشی، عمرانی و موارد دیگر هستند ولی از سایر امکانات خدماتی مانند ایستگاه‌های آتش‌نشانی میادین میوه و تره‌بار به حد کافی بهره‌مند نیستند لذا با مشخص شدن وضعیت موجود در آنها برنامه‌ریزی برای تکمیل سرانه‌ها انجام‌ می‌شود.
یزدانی خاطرنشان کرد: در برخی از محلات پروژه‌های شاخص و فرامنطقه‌ای در حال اجراست که باید این پروژه‌ها با تلاش پیگیری مستمر و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع موانع موجود با سرعت عمل بیشتری ادامه یابد.
یزدانی عنوان کرد: پیگیری‌هایی که در اجرای پروژه‌ها به موانع برخورد می‌کند باید با پشتکار، همدلی و همفکری شورایاران، مدیران شهری، شهروندان نواحی به راه‌حل برسد و با جدیت بیشتری دنبال شود.
یزدانی با اشاره به این که شهر با خود جمعی اداره می‌شود و با پژوهش‌ و نوآوری است که هزینه‌ها کاهش می‌یابد و کیفیت شهر و زندگی شهری بالا می‌رود  از مدیران شهری منطقه و شورایاران خواست نوآوری را در اولویت کارها قرار دهند تا طرح‌ها سریعتر و سهلتر به نتیجه برسد.
یزدانی با تاکید بر بودجه سال 93 شهرداری منطقه یک گفت: در جلسه آتی بودجه سال 93 مشخص می‌شود با رفع ایرادهایی که در بودجه تا مقدمات بودجه سال آینده تنظیم و به نتیجه برسد.
یزدانی به تفکیک پروژه‌های در حال اجرا در منطقه پرداخت و با اشاره به لزوم سرعت بخشی به اجرای پروژه‌های سیمین، بیمارستان 505 ارتش، پادرگان اقدسیه خواستار اتمام عملیات زیباسازی، عمرانی و .. در رود دره‌های گلابدره، ولنجک، دربند، خرگوش دره و... طبق برنامه زمان‌بندی شد.
امید است شهرداری منطقه یک با همکاری شهروندان نواحی و مسئولین انجام هرچه بهتر پروژه‌های شهری و محلی اهتمام لازم با ورزد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: شهردار ، کنترل ، معاونت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.