سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائمی: لیگ، آمادگی ملی پوشان را حفظ کرد/ نتایج والیبال، انتظارات را بالا برد

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: مسابقات جام قهرمانان قاره‌ها، با حضور بهترین‌های هر قاره به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

فرهاد قائمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم‌های برزیل و روسیه که جزو تیم‌های بزرگ دنیا در والیبال محسوب می‌شوند هم به ژاپن می‌آیند و ما با شناخت کامل به مصاف حریفان خود خواهیم رفت.

وی تصریح کرد: اکثر بازیکنان تیم سابقه رویارویی با برزیل را دارند اما من برای اولین بار اگر مشکلی پیش نیاید در نخستین روز این مسابقات به مصاف تیم برزیل خواهم رفت. امیدوارم تیم ملی بتواند با بازیهای خوب خود در این رقابتها،‌عملکرد و کارنامه‌ی درخشانی را از خود بر جای گذارد.

وی گفت: توقعات و انتظارات در طول چند سال اخیر از تیم ملی بالا رفته است، مسئولان و مردم می‌خواهند ما در هر تورنمنتی که شرکت می‌کنیم بهترین نتیجه را به دست آوریم. تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا در این رویداد بزرگ هم سربلند بیرون بیائیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال در ادامه یادآور شد: نتیجه مسابقات و بازیهای بین قهرمانان قاره‌ها غیر قابل پیش‌بینی است ولی چون بعد از مسابقات قهرمانی آسیا در رقابت‌های لیگ شرکت کردیم از نظر بدنی در وضعیت بسیار خوبی قرار داشتیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.