سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه آموزشی باید ها و نبایدهای آپارتمان نشینی در شمال تهران

مدیر اداره آموزش های شهروندی منطقه یک گفت: کارگاه آموزشی باید م نبایدهای آپارتمان نشینی در خانه علم و زندگی سرای محله نیاوران اجرا شد.

 سیاوشی در گفتگو  با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: با همکاری ناحیه 4 کارگاه  آموزشی باید ها و نبایدهای آپارتمان نشینی در خانه علم  زندگی سرای  محله نیاوران برگزار شد.

سیاوشی افزود:  در این کارگاه آموزشی ساختارهای اجتماعی ناحیه 4 با مباحث انتخاب مدیر ساختمان؛ حدود اختیارات مالکان و مستاجران هزینه های مربوط به قسمتهای مشترک و وارد دیگر آشنا شدند.

سیاوشی اظهار داشت: در پایان جلسه ساختارهای اجتماعی با پرسش و پاسخ از کارشناسان خبره، سماواتی، اطلاعات کامل کسب کردند.

دانش آموزان شمال تهران قایق خورشیدی ساختند

شاه علی شهردار ناحیه ده منطقه یک افزود: دانش آموزان  شمال  تهران با هدف ارتقای سطح علمی و عملی جامعه و پیشرفت آینده کشور اسلامی ایران  با پشتکار خود موفق به ساخت یک قایق خورشیدی با شعار امروز قایق فردا " ناو" شدند.

 شاه علی ادامه داد: دانش آموزان مقطع راهنمایی مدرسه حضرت امام هادی (ع) از سال 90 اقدام به ساخت قایق نمودند که بدنه آن از چوب  عایق بندی آن با موادی چون پشم شیشه و به صورت فایبر گلاس درست شده که در مرحله اولیه  با استفاده از باطری ماشین راه اندازی  در دریاچه بوستان بسیج در منطقه 15 شهرداری تهران  به آب انداخته شد.

شاه علی  عنوان کرد: این قایق با ظرفیت 2 نفر و با  تجهیزاتی همچون 8 دنده که شامل 3 دنده عقب و 5 دنده جلو، قطعه های خورشیدی و 52 وات و 500 میلی آمپر، با هزینه ای بالغ بر 30 میلیون ریال توسط 7 نفر از دانش آموزان پسر این مدرسه در گروه سنی 12 الی 14 سال تکمیل، تجهیز و ساخته شد  و می تواند با 5 ساعت شارژ یک ساعت حرکت کند.

شاه علی خاطر نشان کرد: این دانش آموزان در این عرصه اقدام به ساخت هواپیما بدون سرنشین  با سوخت الکلی، اتومبیل خو کشتی  با سرعت خورشیدی بالن هیدروژن نموده اند  و موفق به کسب مقام اول بهترین کار تیمی رباتیک در  نانیگ کشور چین شده اند./

انتهای پیام/

برچسب ها: شهروندی ، نیاوران ، منطقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.