سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دكتر حسين زاده لطفي خبر داد:

293 عنوان مقاله با رتبه علمي ISI ، در نيمه اول سال 92 از تسهيلات جايزه مقالات واحد علوم و تحقیقات برخوردار شدند

3300 عنوان پايان‌نامه در نیمه اول سال 92 در واحد علوم و تحقيقات دفاع شده است.معاون پژوهشی واحد علوم و تحقیقات گفت: 293 مقاله ISI در نيمه اول سال 92 از سوي واحد علوم و تحقيقات منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره كل روابط عمومي واحد علوم و تحقيقات، دكتر فرهاد حسين‌زاده لطفي معاون پژوهش و فناوري اين واحد دانشگاهي گفت: 113 عنوان مقاله علمي پژوهشي در 6 ماهه ابتداي سال جاري تحت حمايت تسهيلات معاونت پژوهشی قرار گرفته است .

وی ادامه داد: دانشكده‌هاي فني و مهندسي با 68 عنوان مقاله ISI، مركز تحقيقات فيزيك و پلاسما با 56 مقاله و علوم پايه با 41 مقاله به ترتيب رتبه‌هاي اول تا سوم را در دريافت تسهيلات پژوهشي از واحد علوم و تحقيقات به خود اختصاص داده‌اند.




وي ادامه داد: دانشكده‌هاي علوم پايه با انتشار 22 مقاله، مديريت و اقتصاد با انتشار 20 مقاله و كشاورزي و منابع طبيعي با انتشار 17 مقاله در 6 ماهه ابتداي سال 92 رتبه‌هاي اول تا سوم را در دريافت تسهيلات پژوهشي برای انتشار مقالات با رتبه علمي پژوهشي كسب كرده‌اند.

دكتر حسين‌زاده لطفي با بيان اين مطلب كه 3300 پايان‌نامه در 6 ماهه گذشته در واحد علوم و تحقيقات دفاع شده است، گفت: در 6 ماهه ابتداي سال جاري در مقطع دكتري 2814 پايان‌نامه و در مقطع كارشناسي ارشد نيز 486 پايان‌نامه در واحد علوم و تحقيقات دفاع شده است.

وی افزود: واحد علوم و تحقيقات درصدد است ، با تحت پوشش قرار دادن فعاليت‌ها با رويكرد پژوهشي و با استفاده از تسهيلات و امكانات موجود در این واحد دانشگاهی ، مسير رسيدن به توليدات علمي کاربردی تر و تبديل آنها به سرمايه‌هاي ملي را براي كليه محققين واحد علوم و تحقیقات از جمله اساتيد و دانشجويان، ميسر کند./م

 
برچسب ها: دانشگاه ، مقاله ، تحقیقات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.