سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

30 دی آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره وبلاگ نویسی شکوفا

آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره وبلاگ نویسی شکوفا 30 دی ماه سال جاری اعلام شد.

جلالی معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه یک در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در این جلسه مسعود سیرتی  معاون فناوری اطلاعات اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران با ضیایی پرور دبیر علمی جشنواره وبلاگ نویسی، دبیران کانون جشنواره وبلاگ نویسی مناطق 26 گانه حضور داشتند.

جلالی اظهار داشت: کمیته علمی  جشنواره وبلاگ نویسی با همکاری شهرداری منطقه یک به  عنوان دبیر خانه اجرایی ستاد برگزاری جشنواره، اقدام به برگزاری آموزش وبلاگ نویسی کرده است، در این کارگاه آموزشی، اهداف و قوانین برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی شکوفا برای حضار تشریح شد.

جلالی تصریح کرد: جشنواره وبلاگ نویسی در سه سطح وبلاگهای محلات، وبلاگ های مناطق و وبلاگ های شهر تهران برگزار می شود، شاخصهای داوری در این جشنواره نیز در زمینه گرافیکی، محتوایی و  تکنولوژیکی در نظر گرفته شده است.

جلالی عنوان کرد: در این کارگاه علاوه بر این که کتاب تکنیکهای وبلاگ نویسی که در جلسات گذشته نیز توزیع شده بود، ارائه شد، جلد دوم کتاب وبلاگ نویسی با عنوان دستور العمل قانون وبلاگ نویسی نیز معرفی شد.

جلالی خاطر نشان کرد: در این جلسه دبیران کانون جشنواره وبلاگ نویسی مناطق 22 گانه تهران موظف به اطلاع رسانی و تشکیل کانون وبلاگ در مناطق شدند.

جلالی بیان کرد: مهلت ثبت نام در سامانه جشنواره وبلاگ نویسی 30 دی ماه سال جاری اعلام شد و به منظور برگزاری هر چه با کیفیت تر جشنواره و بررسی مشکلات و موانع در مسیر اجرا، جلسات کانون وبلاگها در هر دو هفته یکبار به میزبانی منطقه یک برگزار می شود.

جلالی گفت: به مناسبت  ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین (ع)و یارانش جشنواره وبلاگهای محرم به صورت مجزا از جشنواره وبلاگ نویسی و بین کانون های وبلاگ  نویسی مناطق نیز برنامه ریزی و اجرای می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: وبلاگ ، منطقه ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.