سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظریف: مردم و خودمان به دنبال قهرمانی نیستیم/هدفمان کسب تجربه است

تیم ملی والیبال کشورمان روز گذشته تهران را به مقصد ژاپن به منظور حضور در مسابقات جام قهرمانی قاره‌ها ترک کرد.

فرهاد ظریف در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در این مسابقات بهترین‌های دنیا حضور دارند، ما باید به مصاف شش تیم برتر دنیا برویم.

لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: امیدوارم بازی‌های خوب و سطح بالایی را مقابل حریفان به نمایش بگذاریم. حضور در این پیکارها تجربه جدیدی برای ما محسوب می‌شود. به نظرم بازی با آمریکا و برزیل از حساسیت بالاتری برخوردار است.

وی یادآور شد: به طور قطع توقع مردم و حتی خودمان از این مسابقات قهرمانی نیست، به نظرم بهترین نتیجه را برای ما کسب تجربه و ارائه بازی‌های خوب و سطح بالاست.

لیبرو تیم ملی گفت: مسابقات جام قهرمانان قاره‌ها به صورت دوره ای برگزار می شود. ما مقابل حریفان خود به هیچ عنوان دست و پا بسته نیستیم و در ژاپن زنگ تفریح هیچ تیمی نخواهیم بود ما می رویم که با جان و دل مقابل حریفان بازی کنیم.

ظریف تصریح کرد: خوشبختانه تیم از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی است چون بازیکنان در کوران مسابقات لیگ بوده اندو از نظر بدنی و روحی در وضعیت مطلوبی قرار دارند. این رقابت‌ها فشار و حساسیت مسابقات لیگ جهانی وآسیایی را ندارد و راحت تر باز می کنیم.

وی در خصوص توقعات مردم و مسئولان از ملی پوشان والیبال کشورمان اظهار داشت: این توقعات کاملاً به جاست چون با آمدن ولاسکو تیم ایران نسبتاً به گذشته نتایج بهتری را بدست آورده است. امیدوارم در این مسابقات نتایج خوبی را بگیریم نرسیدن به حداقل 2 سوپرایز مردم را راضی خواهد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ظریف ، والیبال ، قهرمانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.