سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدامات اجرایی حمل و نقل و ترافیک منطقه 9

اقدامات اجرایی حمل و نقل و ترافیک منطقه 9 تشریع شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  اعلام خاموشی های معابر سطح منطقه به اداره برق، جابه جایی چراغ راهنمایی و رانندگی تقاطع خیابان دامپزشکی با بزرگراه یادگار امام (ره) اجرای عملیات اصلاح هندسی ضلع جنوب تقاطع بزرگراه  یادگار امام (ره) با خیابان دامپزشکی از اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک است.

 همچنین، جدول گذاری در بزرگراه امام (ره) جنوب  به شمال هاشمی و جابه جایی تابلوی راهنمای مسیر در تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) با خیابان دامپزشکی  و شستشوی ایستگاه های اتوبوس بلوار زرند و خیابان فتح جنوبی از اقدامات دیگر معاونت حمل و نقل و ترافیک است.

شستشوی ایستگاه های اتوبوس بلوار زرند و خیابان فتح جنوبی، مرمت و نصب راهبند ابتدای سامانه تندرو خط یک روبروی ایران فیلم و نصب تابلوی 20 در 60 در تقاطع دامپزشکی، بزرگراه یادگار امام (ره)  و نصب مکمل  قطر 37 در میدان استاد معین و دور برگردان جنوب به جنوب بزرگراه آیت ا... سعیدی  از اقدامات دیگر این اداره است.

پاسخگویی به پیامهای 1888 و 137 و همچنین برگزاری کمیته محلی  منطقه ای  و پیشنهاد مجدد در خصوص راه اندازی خط فرودگاه مهرآباد، ونک، به منظور تامین رضایت شهروندان و پرسنل  فرودگاه از اقدامات این شهرداری است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترافیک ، منطقه ، اجرایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.