سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله حوثيها به منطقه اي در دماج يمن

در حمله حوثيها به منطقه اي در دماج يمن ، چهار سلفي کشته شدند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازالميادين ؛‌این شبکه در خبري فوري اعلام کرد در حمله حوثيها به منطقه اي در دماج يمن ، چهار سلفي کشته و ده سلفي ديگر زخمي شدند.

گفتنی است منابع خبری اعلام کردند عربستان سعودي که در حال اجراي يک طرح ويرانگرانه در کشورهاي عربي است بر ادامه پايبندي‌اش به تعهدي که به آمريکا در خصوص تجزيه ملتها و کشورهاي عربي ، فتنه‌افکني ،به راه انداختن جنگهاي طائفه‌اي و قوميتي و طائفه‌اي در منطقه داده است پافشاري مي‌کند.

اين منابع تأييد کردند عربستان جوانان يمني را به خدمت مي‌گيرد و آنها را به عناصر سلفي ملحق مي کند تا اوضاع خطرناک بين حوثي‌ها و سلفي‌ها را خطرناک‌تر کند و جنگهاي خونين در يمن را به اين کشور بازگرداند تا به منافع عربستان خدمت کند.

يکي ديگر از علل جنگ افروزي عربستان در يمن آن است که سعوديها بيم آن را دارند که اوضاع در عربستان به حد  انفجار برسد که براي حکومت آل سعود که در کشورهاي عربي دخالت مي کند خطرناک است بنابراين به جنگ افروزي در ديگر کشورها اقدام مي کنند. ملتهاي عربي با مداخله عربستان در کشورهايشان مخالفند و دشمني آنان با سعوديها رو به افزايش است.

عربستان سعودي ميلياردها دلار براي حمايت از تکفيري ها در منطقه هزينه مي کند تا طرح صهيونيستي و آمريکايي براي نابودي کشورهاي عربي و متلاشي کردن ارتشهاي آنها به نتيجه برسد.

انتهای پیام /
برچسب ها: حوثی ، دماج ، سلفی ، منطقه ، یمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.