سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دهه نخست محرم:

معابر شمالی شرق پایتخت از هرگونه آلودگی پاکسازی شد

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4 از پاکسازی کامل معابر بر سطح منطقه در دهه نخست محرم خبر داد و گفت: تنها در مدت 3 روز بیش از 200 تن زباله خشک از سطح معابر جمع آوری شد.

حمید ناصحی در گفتگو  با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: همزمان با آغاز دهه نخست ماه محرم و برپای صدها ایستگاه صلواتی و پخش نذورات توسط تکایا، هیات ها و مساجد بین زائران و افزایش زباله خشک، با استقرار بیش از 320 تن نیروی خدماتی، معابر منطقه 4 پاکسازی و رفت و روب شد.

معاون امور شهری محیط زیست شهرداری منطقه 4 توزیع مخازن بازیافت و کیسه های زباله مخصوص بین هیئت ها و حسینیه ها و مساجد از جمله اقدامات این معاونت در ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) عنوان کرد و ادامه داد: به منظور جداسازی پسماندهای خشک از تر بیش از 500 مخزن 60 و 100 لیتری به  همراه کیلو کیسه های زباله آبی رنگ مخصوص پسماندهای خشک و 350 کیلو کیسه های مشکی بین هیئت ها و تکایات سطح منطقه توزیع شد.

ناصحی در ادامه تصریح کرد: به منظور افزایش مشارکت شهروندان در زیباسازی محیط شهری و کاهش حجم زباله در این ایام، 10هزار برگ بروشور آموزشی در مراکز مذهبی و هیئت های منطقه توزیع شد و علاوه بر این طرح ها، کارشناسان اداره بازیافت در مراسم عزاداری حضور پیدا کرده و به آموزش چهره به چهره شهروندان پرداختند.
وی همچنین در این راستا آموزش های لازم بازیافت در مدارس و خانه های سلامت منطقه برگزار و مخازن زباله و بروشورهای آموزشی بین دانش آموزان توزیع شد.

 ناصحی خاطر نشان کرد: در روزهای 21،22و 23 آبان، 200 تن زباله خشک  و 1800 تن زباله و ضایعات از سطح معابر جمع آوری و 92 هزار متر مربع از انهار  و کانال ها لایروبی شد.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.