سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

ترکیب تیم قم در کشتی فرنگی عمومی کشور مشخص شد

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم از مشخص شدن ترکیب تیم اعزامی این هیئت به پیکارهای کشتی فرنگی عمومی قهرمانی کشور خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محسن وزیری اظهار داشت: با توجه به پتانسیل و ظرفیت بسیار بالا و غنی که در حال حاضر در کشتی فرنگی استان قم داریم، تیم کشتی تصفیه آب معصومی قم با قدرت و آمادگی بسیار بالا به رقابت های عمومی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور اعزام شد.

وی با بیان اینکه فدراسیون کشتی کشورمان هیئت کشتی استان ایلام را برای برگزاری این دوره از رقابت ها به عنوان میزبان انتخاب کرده است، افزود: به همین منظور صبح امروز تیم کشتی تصفیه آب معصومی قم برای شرکت در رقابت های عمومی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور عازم استان ایلام شد.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم در ادامه با اشاره به برخی شرایط برگزاری این رقابت ها عنوان داشت: ضوابط داوری حاکم بر رقابت‌های عمومی کشتی فرنگی بزرگسالان مطابق آخرین ضوابط اعلامی فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) خواهد بود.

وی همچنین با بیان اینکه برخی کشتی گیران قمی امروز برای شناخت حریفان خود به روی باسکول می روند، افزود: وزن‌کشی اوزان 55، 84، 96 و 120 کیلوگرم عصر امروز یکشنبه بیست و ششم آبان انجام می‌شود و مسابقات این اوزان از صبح دوشنبه استارت می خورد.

وزیری اذعان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری این دوره از پیکارها، وزن‌کشی اوزان 60، 66 و 74 کیلوگرم روز دوشنبه بیست و هفتم آبان‌ماه انجام می‌شود و کشتی‌گیران حاضر در این اوزان نیز روز سه‌شنبه بیست و هشتم آبان بر روی سه تشک به مصاف یکدیگر می روند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود عنوان داشت: در پایان این مسابقات به نفرات اول، دوم و سوم حکم و مدال اهدا خواهد شد، نفرات اول تا چهارم هر وزن مجاز به شرکت در مسابقات انتخابی مرحله اول تیم ملی در سال آینده خواهند بود و نفرات اول هر وزن مجوز حضور در جام یادگار امام (ره) را به خود اختصاص خواهند داد.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه پیکارهای کشتی عمومی قهرمانی کشور در رشته فرنگی در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم برگزار می شود، افزود: تیمی متشکل از سیزدهم کشتی گیر آماده راهی این پیکارها شده است در حالی که ناصر مهر آراء تهرانی و روح اله میکائیلی مربیان تیم اعزامی از قم در این رقاب تها خواهند بود و این مسابقات تا سه شنبه در ایلام به انجام می رسد.

ترکیب تیم کشتی فرنگی استان قم در پیکارهای کشتی فرنگی عمومی قهرمانی کشور:

وزن 55 کیلوگرم: ابوالفضل قادری

وزن60 کیلوگرم: مهدی مراد حاصلی و محسن رضایی

وزن 66 کیلوگرم: مهدی عطارد

وزن 74 کیلوگرم: محسن معصومی، مهدی ابراهیمی، بهرام جلالی و محمد علی حیدری

وزن 96 کیلوگرم: علی اکبر حیدری، حسین فتحی زاهد و یحیی جساس

وزن 120 کیلوگرم: عباس نوری و محمد جواد محمدی فر/س

برچسب ها: قم ، ترکیب ، کشتی ، فرنگی ، عمومی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.