سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

پسران بدمینتون باز قم به مسابقات رنکینگ کشور اعزام می‌شوند

رئیس هیئت بدمینتون استان قم از اعزام تیم بدمینتون پسران قم به رقابت های رنکینگ قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، علی پنجه باشی تصریح کرد: دومین مرحله رقابت های رنکینگ بدمینتون نونهالان و نوجوانان در سمنان برگزار می شود و سعی ما این بوده که تیمی قوی و آماده راهی رقابت با تیم های حاضر در این پیکارها شود.

وی با بیان اینکه زمان و مکان برگزاری رقابت های رنکنیگ بدمینتون پسران کشور از سوی فدراسیون بدمینتون مشخص شده است، اضافه کرد: دومین مرحله رقابت های رنکینگ بدمینتون نونهالان و نوجوانان پسران در شهرستان سمنان به انجام می رسد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم ابراز کرد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون بدمینتون، این رقابت ها در روزهای بیست و نهم آبان ماه تا اول آذر ماه سال جاری به مدت سه روز در شهرستان سمنان و در سالن اختصاصی بدمینتون این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور موفق پسران بدمینتون باز قم در پیکارهای مرحله قبل رنکینگ کشور، خاطرنشان کرد: مرحله اول این رنکینگ در روزهای بیستم تا بیست و دوم شهریور ماه سال جاری به میزبانی هیئت بدمینتون استان خراسان رضوی در شهر مقدس مشهد برگزار شد.

پنجه باشی همچنین به نحوه برگزاری این مسابقات اشاره کرد و عنوان داشت: رقابت های رنکینگ نونهالان و نوجوانان پسران در دو مرحله برگزار می شود و نفرات منتخب به اردوهای ارزیابی تیم ملی نونهالان و نوجوانان پسر کشور دعوت خواهند شد.

وی با بیان اینکه بدمينتون بازان قمي در مرحله اول رقابت هاي رنکينگ بدمينتون پسران کشور موفق به کسب يک قهرماني و يک نايب قهرماني شدند، افزود: بر اساس برنامه ريزي فدراسيون بدمينتون کشورمان، نخستين دوره مسابقات رنگينگ بدمينتون نونهالان و نوجوانان با شرکت 250 بازيکن از 25 استان کشور به ميزباني هيئت بدمينتون خراسان رضوي در شهر مشهد مقدس برگزار شد.

رئیس هیئت بدمينتون استان قم اذعان کرد: در قسمت دونفره مسابقات رده هاي سني نونهالان و نوجوانان پسر بعد از انجام 34 مسابقه نفرات برتر به در حالي معرفي شدند که ترکيب محمدمعين کشاورز و عرفان ناصري از قم بالاتر از ديگر رقبا در جايگاه نخست ايستاد و قهرمان اين دوره شد.

وی خاطرنشان کرد: در قسمت دونفره رده سني جوانان نيز که با شرکت 55 تيم و با 45 مسابقه برگزار شد تيم دو نفره محمد قنبري و سجاد اماميان از خراسان رضوي قهرمان شد، تيم دو نفره کيانوش افشاري راد و مهدي انصاري از زنجان به مقام دوم رسيد و تيم دو نفره محمدباقر ترابي و نعيم الدين موسي نژاد از قم همراه با تيم دو نفره امير باهنگ و دانا مقصودي از سيستان و بلوچستان در جايگاه سوم ايستادند.

پنجه باشی در پایان اظهار داشت: در حالي که مسابقات رنکينگ نونهالان و نوجوانان کشور براي اولين بار است که در اين سطح برگزار مي شود و هدف از برگزاري اين رنکينگ توجه به نونهالان و نوجوانان و استعداديابي به منظور پشتوانه سازي براي تيم هاي بدمينتون کشور است./س

برچسب ها: قم ، پسران ، بدمینتون ، مسابقه ، رنکیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.