سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خداحافظي ماسا از فراري

فليپه ماسا" بعد از سال‌ها حضور در فراري، از اين تيم جدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: ماسا كه از 2006 با فراري بوده است و پيش‌تر از آن به عنوان راننده ذخيره در اين تيم حضور داشت، سال آينده به ويليامز مي‌رود.

ماسا گفت: از اينكه اين همه زمان را با فراري سپري كردم، احساس غرور مي‌كنم. اينجا اوقات فوق‌العاده‌اي داشتم. به عنوان راننده بيشترين تايم را با فراري بودم. در اصل بعد از شوماخر بيشترين تايم زماني را با فراري سپري كردم. اگر بخواهيم قرارداد اولي من كه مربوط به 2001 مي‌شد را در نظر بگيريم، از شوماخر هم بيشتر در فراري بودم.

وي در ادامه گفت: از اينكه آخرين سال حضورم در فراري براي هر 2 طرف خوب بود، خوشحالم. هميشه اين تيم را كنارم حس خواهم كرد و جزئی از آن خواهم بود. دلم براي اينكه جزئي از اين تيم و خانواده فراري باشم تنگ مي‌شود. آنجا خودم را در خانه حس مي‌كردم. دلم براي همه دوستانم تنگ مي‌شود. اول از همه از استفانو كه خيلي به او نزديك هستم و مدير تيم است تشكر مي‌كنم. بعد از مونتزملو كه براي كمك به من هر كاري در طول اين سال‌ها كرد. بعد از آن از ژان تاد سپاسگذارم كه شانس حضور در چنين تيمي را به من داد. بعد از تمامي مكانيك‌ها و افرادي كه در كمپانی و تيم حضور دارند تشكر مي‌كنم و دلم براي همه آنها تنگ مي‌شود.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: فرمول یک ، ماسا ، فراری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.