سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پايان معاملات امروز تالار شيشه اي؛

برتري فروشندگان "بازار سرمايه" شاخص را پايين کشاند

برتري عرضه بر تقاضا در بازار امروز سرمايه باعث افت 391 واحدي شاخص و رسيدن به عدد 77 هزارو 282 واحد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران امروز 26 آبان ماه،فشار فروش در نیمه نخست ساعات معاملات امروزبازار سرمايه ديده شد اما و روند بازار  به سمت منفی پيش رفت و شاخص کل پس از انکه تا آستانه 78 هزارو 903 واحدی بالارفت اما قادر به فتح کانال 78 هزاری نشد.در گروه بانکی، تمامی نمادها منفی شدندو و اینک با برتری فروشندگان بر عرضه کنندگان باعث شد تا شاخص با افت به کار خود پايان دهد.
 
شاخص کل با افت 391 واحدب به عدد 77 هزارو 282 واحد،شاخص صنعت با افت 121 واحدي به عدد 65 هزارو 995 واحد،شاخص بازار اول با افت 465 واحدي به عدد 56 هزارو 197 واحد و شاخص بازار دوم با رشد 188 واحدي به عدد 155 هزارو 152 واحد رسيد.

شرکت صنايع پتروشيمي خليج فارس تنها نمادي بودکه مانع از افت 174 واحدي شاخص شد ساير نمادها از جمله پالايش نفت بندرعباس،بانک ملت،پالايش نفت اصفهان  بيشترين افت را در شاخص داشتند.

داروسازي زهراوي،سرمايه گذاري رنا و پتروشيمي خارک بهترين تقاضا و پالايش نفت بندرعباس،سرمايه گذاري صنعت نفت و کشتيراني جمهوري اسلامي ايران بهترين عرضه را در بازار امروز داشتند.

بانک صادرات ايران،سرمايه گذاري ساختمان ايران و س.نفت و گاز و پتروشيمي تامين بيشترين حجم معامله را به خود اختصاص دادند و در پايان معاملات ارزش بازار به  354 ميليارد تومان  رسيد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بورس ، شاخص ، سهام ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.