سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز/

انگشت اتهام به سمت نيشکر!

در حالي که به گفته کارشناسان سد گتوند نقش عمده اي در کاهش کيفيت آب کارون دارد اما مديرعامل شرکت مديريت منابع آب ايران فاضلاب هاي شهري و نيشکر را عامل اصلي آلودگي کارون و کاهش کيفيت آب برشمرد!

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛مديرعامل شرکت مديريت منابع آب ايران با تاکيد بر اين‌که شرايط رودخانه کارون از لحاظ آلاينده‌ها بهبود خواهد پيدا کرد، گفت: بسياري از رودخانه‌ها شرايط بدتري داشتند اما با تمهيداتي که صورت گرفت از جمله جريمه کردن منشاء آلاينده‌ها، منابع‌ آبي شرايط بهتري پيدا کردند.
محمد حاج رسولي‌ها ، با اشاره به نقش فاضلاب شهرها و فاضلاب نيشکر در آلوده کردن رودخانه کارون گفت: وظيفه سازمان محيط زيست است که اين موضوع را پيگيري کند و ما بايد همکار باشيم.
وي با اشاره به اجراي طرح غدير براي تامين آب با کيفيت در خوزستان گفت: طرح غدير فاز به فاز اجرا مي‌شود و با تکميل آن آب سرد براي شرب منتقل خواهد شد.
مديرعامل شرکت مديريت منابع آب ايران تصريح کرد: در حال حاضر کيفيت آب سرد با کيفيت آب رودخانه فرق دارد و در حال حاضر از آب رودخانه براي تامين آب شرب استفاده مي‌شود اما با تکميل طرح غدير آب با کيفيت بالادست به اهواز و ... منتقل خواهد شد.
حاج‌رسولي‌ها در مورد انتقال آب کارون نيز با تاکيد بر اين‌که اين کار با هدف تامين آب شرب و صنعت صورت مي گيرد، تاکيد کرد:‌دراين زمينه بايد مشارکت وجود داشته باشد./س

برچسب ها: انگشت ، اتهام ، نیشکر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.