سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهرام کلهرنیا:

دوسالانه تصویرگری 20 سال جلوتر از زمان است

نظر خلاقانه و دیدگاه ادبی از ویژگی های دوسالانه تصویرگری است.

بهرام کلهرنیا، طراح گرافیک کارشناس هنری در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: از سال‌ها پیش تصویرسازی اعلام موجودیت کرده بود و با ارائه آثار شگفت‌انگیز اثبات کرده بودند که توانایی حرفه‌ای شدن را دارند.

وی تصریح کرد: دیدگاه ادبی، تنوع رفتاری و تفکر خلاقانه تصویرگران به اثبات رسیده بود و این ویژگی نکات بسیار مهمی که شامل تصویرگران می‌شود.

کلهرنیا اظهار داشت: آثاری در نخستین  دوسالانه تصویرگری ارائه شده تمام این نکات را به اثبات رسانده است توانایی و نگاه حرفه‌ای تصویرگران به اندازه‌ای شده که توانایی گفتگو کردن و صحبت از طریق تصویرسازی ایرانی از سبک و سیاق پایدار را داریم.

این طراح گرافیک افزود: لازم نیست تا 20 سال دیگر بگذرد تا به یک پایداری برسیم نمایشگاه ششمین دوسالانه تصویرگری نشان داد که تصویرگری معاصر ایران قابلیت های فراوانی دارد بنابراین دیگر نیازی به گذشت زمان برای بیان این توانایی ندارد.

این کارشناس هنری در باره دیده نشدن قابلیت تصویرگران توسط ناشران نیز گفت: البته در این بین، علیرغم داشتن توانایی فراوان تصویرگران هنوز این توانایی در نشر دیده نشده وناشران هنوز آزادی آن‌ها را درک نکرده اند.

انتهای پیام/ص
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.