سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

دلسوزان، دولت را در تحقق اهداف جمهوری اسلامی کمک کنند

استاندار چهارمحال و بختیاری، پیشرفت و توسعه استان را نیازمند همکاری مردم و مسئولان دانست و از همه دلسوزان و کارشناسان خواست، دولت یازدهم را در تحقق اهداف جمهوری اسلامی کمک کنند.

قاسم سلیمانی دشتکی، در دیدار با مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: برای سرعت در توسعه همه جانبه استان باید تمامی مردم با مسئولان به سوی یک هدف گام بردارند.
وی تأکید کرد: حمایت نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی از استاندار، نقش مهمی در اجرایی شدن امور و رسیدن به شاخص های توسعه ای استان ایفا می کند.
سلیمانی دشتکی، با تاکید بر لزوم اتخاذ شیوه اعتدال در اجرای امور، اضافه کرد: استفاده از توانمندی فکری و پتانسیل های مطلوب نیروهای بومی چهارمحال و بختیاری، استان را در تحقق اهداف توسعه ای کمک می کند.
نماینده عالی دولت در استان چهارمحال و بختیاری، همکاری متقابل مردم و مسئولان را در این مسیر ضروری خواند و افزود: باید مشارکت بخش خصوصی و تولیدکننده در طرح های عمرانی استان بیش از گذشته فراهم شود.
نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی نیز، در این دیدار با تبریک به استاندار جدید، بر لزووم استفاده از ظرفیت فکری همه نیروهای دلسوز و متخصص نظام اسلامی در استان تاکید کرده و همکاری دولت و مجلس را در برای حل مشکلات کشور و این استان ضروری خواندند./س

 

برچسب ها: دلسوزان ، دولت ، اهداف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.