سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت اداره سلامت منطقه ۲۲ صورت می گیرد؛

برپایی همایش "آموزش اساس کنترل و پیشگیری از دیابت" در منطقه 22

شهردار منطقه ۲۲،گفت:اداره سلامت حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲،همزمان با هفته ملی پیشگیری از دیابت، همایش بزرگ سلامت را با شعارآموزش اساس کنترل و پیشگیری از دیابت برگزار می کند.

حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود:با توجه به فرا رسیدن هفته ملی پیشگیری از دیابت از ۲۷ آبان تا 3 آذر اداره سلامت منطقه با همکاری واحد سلامت ناحیه ۴ اقدام به برگزاری همایشی بزرگ با حضور اعضای کانون پیشگیری از دیابت و دیگر شهروندان در
مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) می کند.

وي با اشاره به شعار امسال حوزه سلامت یعنی آموزش اساس کنترل و پیشگیری از دیابت،  تصريح كرد: این همایش روز سه شنبه ۲۸/۸/۹۲ از ساعت ۱۵: ۸ تا  12 با هدف ارتقای سطح آگاهی و سلامت شهروندان در خصوص بیماری دیابت برگزار خواهد شد.

وی افزود : پایش قند خون از ساعت ۹ تا ۱۰، سخنرانی علمی، برپایی جشنواره غذایی با موضوع پخت خوراک برای افراد دیابتی، تشکیل حلقه آبی و در پایان، پذیرایی از مهمانان با پیکیج های ویژه افراد دیابتی از جمله بخشهای این همایش خواهد بود.
 
وي خاطرنشان كرد:شهروندان علاقه مند به شرکت در این همایش می توانند برای حضور در این همایش به خانه های سلامت محله های ۹ گانه مراجعه کنند. /
برچسب ها: شهرداری ، همایش ، کنترل ، دیابت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.