سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

پیشگیری از تصرف 120 هزار هکتاری اراضی ملی ایجرود

از ابتدای سال بیش از 120 هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان ایجرود از دست متصرفات پیشگیری شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان با اعلام این خبر گفت: در این مدت 40 هکتار از اراضی ملی خلع ید و 25 دستگاه که قصد تخریب و تصرف اراضی را داشتند، توقیف شده است.

ملایی از تشکیل 17 مورد پرونده های تخلف و تصرف در 6 ماهه نخست سال خبر داد و افزود: بیش از 37 هزار هکتار مساحت مشمول پرونده های تخلف تشکیل شده است.

وی از معرفی دو فقره تسهیلات صنوبر کاری در شهر زرین آباد برای دریافت تسهیلات خبر داد و اظهار کرد: انجام طرح مشترک تبدیل دیمزارهای کم بازده با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان به مساحت 167 هکتار در روستاهای آلاچمن، دورمشقان، اوغولبیک، آقبلاغ، خاکریز جزو دیگر اقدامات انجام گرفته است. 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان  ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون مدیریت چرای دام در 15 هزار هکتار و قرق مرتع در 250 هکتار اجرا شده است.

 ملایی نظارت بر محصولات فرعی در 150 هکتار را یادآور شد و تصریح کرد : همچنین پاسخ به 69 استعلام در 29 پلاک شهرستان ایجرود به مجموع مساحت 88 هکتار جزو اقدامات واحد ممیزی بوده است.

این مقام مسئول، تکمیل و اتمام طرح آبخیزداری چولجه با اعتبار 150 میلیون تومان و افتتاح طرح خوئین با اعتبار 110 میلیون تومان را جزو اقدامات بخش آبخیزداری اعلام و خاطر نشان کرد : در مجموع کل درآمدهای منابع طبیعی شهرستان در 6 ماه نخست سالی رقمی بیش از 45 میلیون تومان بوده است.  /س


برچسب ها: اراضی ، ملی ، متصرفات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.