سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بروجردي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تشکيل اتاق فکر، اقدامي مناسب در جهت پيشبرد سياست‌ها و رشد و تعالي زنان است

يک فعال اصلاح‌طلب با بيان اينکه بهره‌گيري از افکار و انديشه‌هاي مختلف زنان گامي به جلو در جامعه است، گفت: هر اقدامي که با فکر جمعي صورت بگيرد، قطعا بهتر مي‌تواند براي پيشبرد سياست‌ها و رشد و تعالي زنان جامعه به نتيجه برسد.

"اشرف بروجردي" از فعالان اصلاح‌طلب در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره تشکيل اتاق فکر مختص بانوان ايراني به منظور بهره‌گيري از نظر این قشر متخصص و فعال جامعه در حوزه‌هاي مختلف اظهار داشت: تشکيل اتاق فکر براي هر مسئله‌اي طبيعتا نتايج مثبتي به همراه خود دارد.

وي با بيان اينکه بهره‌گيري از افکار و انديشه‌هاي مختلف زنان در عمل گامي به جلو در جامعه است، افزود: هر اقدامي که با فکر جمعي صورت بگيرد قطعا بهتر مي‌تواند براي پيشبرد سياست‌ها و رشد و تعالي زنان به نتيجه برسد.

اين فعال سياسي اصلاح‌‌طلب با انتقاد از محدوديت‌هاي پيش‌روي زنان در گذشته گفت: بعد از گذشت چند سال از اعمال محدوديت و سپري‌شدن زمان محدود از آغاز به کار دولت يازدهم هنوز شرايط براي انجام فعاليت و ابراز عقيده گسترده از سوي زنان فراهم نشده است.

بروجردي به فوايد تشکيل اتاق فکر براي ابراز عقيده زنان در حوزه‌هاي مختلف اشاره و تصريح کرد: تشکيل چنين اتاق فکري فرصت مناسبي براي زنان ايراني فراهم‌مي‌سازد تا از اين طريق درباره موضوعات مختلف جهت پيشبرد نظرات و سياست‌هاي خود گام‌هاي مثبتي بردارند.

گفتني است پيش از اين شهيندخت مولاوردي معاون رئیس‌جمهور ایران در امور زنان و خانواده از راه‌اندازي اتاق فکر و بهره‌گيري از مشورت و رايزني و همفکري با متخصصان و کارشناسان حوزه‌هاي مختلف مربوط به مسائل زنان خبر داده بود.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.