سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با دهه دوم محرم؛

تعزیه خوانی امام حسین (ع) و شهدای عاشورا در بازار بزرگ تهران

مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی بازار بزرگ تهران، از برگزاری مراسم تعزیه خوانی امام حسین(ع) و شهدای عاشورا در این بازار خبر داد.

صفری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با دهه دوم محرم مراسم تعزیه خوانی امام حسین(ع) و شهدای عاشورا در بازار بزرگ تهران برگزار می شود.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: مراسم تعزیه خوانی امام حسین (ع) و شهدای عاشورا روز یکشنبه 26 آبان ماه سال 92 از ساعت 10 تا 12 در بازار بزرگ تهران برگزار می شود.

صفری با اشاره به اقدامات اجرایی اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری بازار بزرگ تهران گفت: برپایی خیمه های معرفت در سبزه میدان بازار بزرگ تهران تا هفتم امام حسین (ع) و شهدای عاشورا با ارائه مشاوره های مذهبی، دینی، پاسخ به پرسش ها و شبها‌ت شهروندان در مسائل مذهبی و پاسخگویی به سوال ها مرتبط با موضوع ازدواج و همسر داری از اقدامات دیگر اداره اجتماعی و فرهنگی بازار بزرگ تهران است.

صفری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 افزود: اعزام بانوان عاشور‌ایی منطقه 12 به گردهمایی بانوان عاشور‌ایی مناطق 22 گانه شهر تهران در میدان امام حسین (ع) به میزبانی منطقه 12 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است. 


انتهای پیام/


برچسب ها: شهرداری ، تعزیه ، عاشورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.