سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

رشد صادرات غیرنفتی با حمایت از تولید داخلی

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: شکوفایی اقتصاد و رشد در زمینه صادرات غیرنفتی را می توان با فرهنگ سازی مردم در خرید کالاهای داخلی شاهد بود.

 

مسعود محمّدیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود: رها شدن اقتصاد از صادرات تک محصولی آن هم به صورت خام و بهره بردن از قیمتی در نوسان امری واجب است.

وی تشریح کرد: کارشناسان اثر مستقیم افزایش تولید داخلی را افزایش اشتغال می دانند.

محمّدیان از تاثیر افزایش تولید در افزایش اشتغال گفت و ادامه داد: تولید اگر با افزایش صادرات نیز همراه باشد، می تواند در زمینه های بسته بندی، حمل و نقل، تبلیغات و... با افزایش اشتغال نیز همراه است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی یادآور شد: حمایت از تولید داخلی ضمن رونق بخشیدن به تولیدات داخلی، بهتر شدن کیفیّت محصولات و افزایش صادرات را نیز در پی دارد.

وی با اشاره ای به مهم ترین زمینه های حمایت از تولید داخلی اظهار داشت: بهبود کیفیّت کالاهای داخلی، افزیش و رشد در توسعه اقتصادی را باید مهم ترین زمینه های حمایت از تولید داخلی قلمداد نماییم.

محمّدیان ضمن بازگو نمودن هدف اصلی تولیدکنندگان تاکید کرد: تولیدکنندگان با بهتر نمودن کیفیّت محصولات سعی در به دست آوردن سودی بیشتر دارند./س

برچسب ها: رشد ، صادرات ، غیرنفتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.