سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته داوران:

حکم قهرمانی تا فردا صادر می شود/ مدارک و اسناد محکمه پسند بر علیه قهرمانی وجود ندارد

اصفهانیان در خصوص وضعیت محسن قهرمانی گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال هنوز مطلبی در خصوص صادر شدن حکم قهرمانی بیان نکردند.

فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به هر حال آیت اللهی رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال قرار است فردا در فدراسیون فوتبال حضور یابد و حکم قطعی قهرمانی را صادر کند.
اصفهانیان در ادامه اظهار داشت: ما امیدواریم که حکم تبرئه قهرمانی صادر شود تا برای نیم فصل دوم از قهرمانی و کرمانشاهی برای قضاوت بازیها استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: به هر حال شاکیان پرونده تبانی قهرمانی نتوانستند مدارک و اسناد محکمه پسند بر علیه محسن قهرمانی را به مسئولان کمیته تخلفات ارائه دهند. به نظرم مدرکی هم بر علیه قهرمانی وجود ندارد و اطلاعات غلطی به شاکیان در خصوص تبانی قهرمانی داده است.

اصفهانیان عنوان کرد: برخی از افراد به نام قهرمانی پولی از تیمها گرفتند و آن‌وقت قهرمانی پایش در پرونده تبانی گیر افتاده است.
وی بیان کرد: داوران فوتبال جزو قشرهای زحمتکش فوتبال هستند . اتهام وارد شده به داوران باعث شده که تمرکز آنها برای قضاوت بهتر از بین برود.

رئیس کمیته داوران درباره وضعیت محسن ترکی اظهار داشت: ترکی صحبتهایی در مورد عدم قضاوتش در لیگ برتر انجام داده که باید نسبت به گفته هایش پاسخگو باشد.

اصفهانیان تصریح کرد: من در مقطعی که قضاوت می کردم هیچ وقت به کمیته داوران بیان نمی‌کردم که با من برای قضاوت بازی‌ها هماهنگ کنند.

وی بیان کرد: وی به فدراسیون نامه زده که عملکرد رئیس کمیته داوران ضعیف است و باید تعویض شد. من با رأی ترکی رئیس کمیته داوران نشدم که با حکم وی برکنار شوم.

وی بیان کرد: به هر حال ترکی نباید به خاطر تهمتهای ناروا به داوران روحیه اش را ببازد و باید دوباره به جامعه داوری بازگردد.

اصفهانیان عنوان کرد: ترکی فقط صحبتهایی مبنی بر قضاوت نکردن در لیگ برتر مطرح کرده اما هنوز نامه ای به کمیته داوران نداده است.

اصفهانیان تصریح کرد: ترکی هنوز در خارج از کشور داوری می‌کند. در حالیکه ما می‌توانیم نامه ای به کنفدراسیون آسیا ارسال و از قضاوتش جلوگیری کنیم.

رئیس کمیته داوران در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال ترکی باید مشخص کند که قصد قضاوت کردن دارد یا ندارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، کمیته ، داوران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.