سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن 18 پله صعود کرد

مدیرکل امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع رودهن گفت: واحد رودهن در آخرین رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) در میان 400 واحد دانشگاه آزاد اسلامی، 18 پله صعود کرد.

ˈمجتبی محمدیˈدر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: در آخرین رتبه بندی دانشگاه ها که اخیرا از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) منتشر شد، واحد رودهن با 18 پله صعود در میان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به رتبه 24 دست پیدا کرد.

ˈمجتبی محمدیˈ افزود: بر اساس رتبه بندی پیشین این پایگاه در سال 1389، این واحد دارای رتبه 42 بود که با جمع آوری دقیق مستندات مثبت در مورد فعالیت های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و مالی مربوط به سال 1390 که در بهار امسال از سوی اداره کل امور بین الملل واحد جمع آوری و به این پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)ارسال شد، این واحد موفق شد با 18 پله صعود به رتبه 24 در میان بیش از 400 واحد دانشگاه آزاد اسلامی دست پیدا کند.

محمدی گفت: بدون شک با تحرک علمی و دستاورد های شایان توجه اخیر واحد می توان رتبه های بالاتری را برای این واحد در رتبه بندی بعدی این پایگاه پیش بینی کرد که این امر با تلاش کلیه مسئولان مرتبط در حوزه های مختلف در مستند سازی و جمع آوری دقیق و ارسال به موقع آن تحقق پیدا خواهد کرد.

دانشگاه آزاد رودهن با 30 سال سابقه فعالیت با داشتن 25 هزار دانشجو ، 110 هزار مترمربع ساختمان، فضای سبز، تفریحی و ورزشی در دو مجتمع به مساحت 45 هکتار و مزرعه ای آموزشی با مساحت 20 هکتار و ده هکتار زمین مربوط به بیمارستان 96 تختخوابی یکی از مهمترین و بزرگترین واحدهای دانشگاهی در کشور است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع رودهن امروز در عرصه جذب و تولید سرمایه های علمی بیش از 25هزار دانشجو در 85 رشته و گرایش در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، 366 نفر عضو هیات علمی، 77 نفر بورسیه دکتری و بیش از 47 هزار دانش آموخته دارد.

همچنین این دانشگاه دارای یک کتابخانه مرکزی با سه شعبه تخصصی و بیش از 140 هزار جلد کتاب فارسی با 35 هزار عنوان ، 15 هزار جلد کتاب لاتین با یازده هزار عنوان و تعداد 600 مقاله داخلی و خارجی و بوستان پژوهشی دانشگاه است.

همچنین این دانشگاه تاکنون توانسته است 30 همایش ملی و بین المللی و 130 همایش داخلی برگزار کند .

این دانشگاه جامع درحوزه مدارس سما نیز توانست با تاسیس یک مجتمع آموزشی با 354 دانش آموز درمقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان و یک آموزشکده فنی و حرفه ای با 1266 دانشجوگام مهمی در راه تعلیم وتربیت نسل آینده بردارد./س



برچسب ها: دانشگاه ، رودهن ، صعود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.