سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد

موقوفات در تصرف نهادهای دولتی

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به عدم تمکین نهادهای دولتی در پرداخت حقوق موقوفات، گفت: بسیاری از موقوفات کشور در تصرف سازمان‌ها و نهادهای دولتی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام علی محمدی در دیدار با آیت الله شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه وقف اظهار داشت: در بحث وقف و موانع و مشکلات موجود در این حوزه بیشتر از اینکه با مشکلات قضایی مواجه باشیم با مشکلات فرهنگی درگیر هستیم.
 
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ادامه داد: یکی از مهمترین وظایف مسئولان و علما این است که مردم را بیشتر با سنت حسنه وقف آشنا سازند تا بتوان با فرهنگ سازی مناسب، مردم در دفاع از موقوفات پیشقدم باشند.
 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه یکی دیگر از مشکلات این حوزه را عدم تمکین نهادهای دولتی اعلام کرد و افزود: متاسفانه خیلی از موقوفات کشور در تصرف سازمان‌ها و نهادهای دولتی است و در برخی مواقع حقوق موقوفات را پرداخت نمی‌کنند.
 
ویاز تلاش این سازمان برای اعتماد سازی مردم نسبت به وقف خبر داد و گفت: در این راستا عمل امینانه به نیات واقفین مناسبت‌ترین راه است که انجام می‌شود./
انتهای پیام/
برچسب ها: اوقاف ، تصرف ، نهاد ، تمکین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.