سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار دومین جشنواره مشکات با محوریت فرهنگ ترافیک در منطقه 6

دومین دوره جشنواره آموزش های شهروندی (مشکات) با محوریت فرهنگ ترافیک از 15 آبان ماه آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران جشنواره مشکات با تمرکز بر فعالیتهای آموزشی ،فرهنگی و مشارکتی شهروندان با هدف ترویج موضوعاتی مانند ایجاد حس تعلق به شهر،احترام به نظم و انضباط در شهر و رعایت قوانین و مقررات شهری به ویژه تعمیق فرهنگ ترافیک و توسعه حمل ونقل عمومی از 15 آبان ماه آغاز به کار کرد.

دستاورد این جشنواره در سال گذشته 22 هزار و 431 اثر در محور حمل ونقل و ترافیک بود که در نهایت 53 نفر به عنوان برگزیدگان رتبه های اول تا سوم در سطح شهر تهران انتخاب شدند و طی مراسمی از ایشان تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است جشنواره امسال با محوریت 3 موضوع تکالیف پیاده ها در شهر ، چگونگی کاهش تصادفات موتورسواران و چرا در رانندگی ذره ای گذشت نداریم ودر قالب گروههای سنی کودکان،نوجوانان و بزرگسالان شامل برگزاری مسابقات خاطره نویسی ، نقاشی ، داستان کوتاه ، عکاسی ، تصویربرداری ، کاریکاتور، پوستر آموزشی و ارائه ایده خلاقانه در سطح محلات هجده گانه منطقه آغاز به کار نموده است که به نفرات اول تا سوم در هر قالب جوایز ارزنده ای اهداء خواهد شد .

شایان ذکر است مهلت ارسال آثار گروههای شرکت کننده در این جشنواره تا 30 آذر ماه در سراهای هجده گانه محلات منطقه 6 بوده و و شهروندان علاقمند می توانند علاوه بر سراهای ملات یاد شده جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.meshkat-teh.com نیز مراجعه کنند.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.