سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عربشاهی: پروین بهترین گزینه برای هدایت تیم، مقابل میلان است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تمام پیشکسوتان پرسپولیس احترام خاصی برای پروین قائل هستند و او بهترین گزینه برای هدایت تیمی است که می خواهد مقابل میلان قرار می گیرد و جایی برای اعتراض نیست.

ضیاء عربشاهی که از اعضای تاثیرگذار شرکت پیشکسوتان است در مورد شایعاتی مبنی براین که بین تیم پیشکسوتان فعلی و تیمی که قرار است علی پروین تشکیل دهد، اختلافاتی وجود دارد به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به نظرم اختلافی وجود ندارد. علی آقا را در یکی از هیئت‌ها دیدم و گفتگوی کوتاهی در باره این بازی داشتیم، تمام پیشکسوتان پرسپولیس احترام خاصی برای علی پروین قائل هستند. اگر او بگوید من با جان و دل هرکاری که لازم باشد را انجام می دهم. او به معنای واقعی اسطوره باشگاه است.

وی ادامه داد: البته در صحبت‌هایی که داشتیم، علی آقا هنوز تصمیمی نگرفته بود. منتظر بود تکلیف قضیه روشن شود. این اختلافی که می گویند واقعیت ندارد و من با 13 سال سابقه حضور در پرسپولیس و یازده سال حضور در تیم ملی، سرم را جلوی پروین پایین می آورم. چون بزرگ و اسطوره باشگاه است تمام بچه‌های پیشکسوت هم او را قبول دارند و هیچ کس حرف نخواهد زد.

وی درباره این‌که آیا این تیم آمادگی لازم را خواهد داشت، یا نه گفت: تیم پیشکسوتان فعلی در مسابقات شرکت می کند وآمادگی خوبی دارد، البته این حرف هم درست است که بازی در زمین استاندارد و چمن طبیعی شرایط خودش را دارد و باید زود تر از این‌ها دست به کار می شدیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: پروین ، عربشاهی ، پیشکسوت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.