سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز توزیع بسته های آموزشی طرح شهروند الکترونیک

مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهر تهران گفت: از هفته آینده مرحله نهایی طرح شهر الکترونیک با توجیه تلفنی شهروندان و نیز توزیع بسته‌‌‌‌‌های آموزشی آغاز می شود.

رفیع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر با اشاره به معرفی مزایا و امتیازات ویژه این طرح در قالب سمینار‌های تلفنی با جدید ترین فناوری روز اظهار داشت: پس از این مرحله فرایند تکمیل ثبت نام و توزیع بسته‌های آموزشی در7 منطقه با بیشترین آمار پیش ثبت نام اجرائی خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیشترین آمار پیش ثبت نام تا امروز 25 آبانماه به ترتیب به مناطق 20، 15، 12، 11، 4، 5 و 10 اختصاص داشته است.

عضو شورای راهبردی آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران ادامه داد: در هر کدام از مناطق یادش ده 2 سرای محله انتخاب و با استقرار تیم‌های اجرائی مجری طرح،‌ تکمیل ثبت نم و توزیع بسته‌های آموزشی شهروندان منطقه انجام خواهد شد ضمن اینکه امکان برخورداری شهروندان از دوره‌های آموزشی بلافاصله پس از دریافت بسته محقق می شود.

رفیع در پایان با بیان تداوم ثبت نام در فاز نخست و ثبت نام بیش از 220 هزار نفر در این طرح تاکنون خاطر نشان کرد: شهروندان با ثبت نام در این طرح می توانند از 186 ساعت آموزش رایگان با موضوع زبان انگلیسی، فناوری اطلاعات آموزش‌های شهروندی، خدمات الکترونیک شهری، مهارت‌‌های 7 گانه کامپیوتر و بهداشت و سلامت برخوردار شوند.
انتهای پیام/
برچسب ها: سمینار ، استقرار ، مناطق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.