سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دیدار خیریه سفرای کشورهای خارجی و کارمندان وزارت امورخارجه

فردا یکشنبه و از ساعت 14 در زمین شماره یک آکادمی ملی فوتبال، دیدار دوستانه سفرای کشورهای خارجی و کارمندان وزارت امورخارجه برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، این دیدار خیریه فردا یکشنبه و از ساعت 14 در زمین شماره یک آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود. امروز جلسه هماهنگی این دیدار دوستانه در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد و نمایندگان بخشهای مختلف فدراسیون فوتبال در آن حضور داشتند و موارد مختلف مربوط به برگزاری بازی بررسی شد.

دیدار دوستانه در دو وقت 35 دقیقه ای در زمین شماره یک آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود و 60 میهمان خارجی از این بازی دیدن می کنند.  در این بازی چند تن از پیشکسوتان و بازیکنان فوتبال ایران اعم از کریم باقری، مهدی مهدوی کیا، حمید استیلی، علیرضا منصوریان، علی اصغر مدیرروستا، محسن عاشوری، رحمان رضایی و وحید طالب لو حضور دارند.

حضور رسانه ها اعم از روزنامه ها، خبرگزاری ها و سایت ها، شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی در این بازی دوستانه با ارائه کارت خبرنگاری معتبر آزاد است.

این بازی دوستانه به همت فدراسیون فوتبال و دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در تهران و شرکت های CUEC  و مهر ایران با هدف دیپلماسی فرهنگی انجام می شود و بازیکنان تیم سفرا با پیراهنی که روی آن شعار اتحاد برای صلح نقش بسته است به میدان می آیند. گری لوئیس رئیس دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در تهران است و قرار است در این بازی حضور داشته باشد.

لازم به ذکر است علاوه بر سفرای سازمان ملل متحد و یونیسف، سفرای کشورهای نروژ، اسپانیا، الجزایر، بلاروس، سودان، بحرین، یمن، امارات متحده عربی، مالزی، کویت، آفریقای جنوبی در این دیدار بازی می کنند.

همچنین سفرای کشورهای آرژانتین، اسلوواکی،  صربستان، هندوستان، آفریقای جنوبی، ایتالیا، آلمان، فرانسه، سوئد، مصر، ترکیه، نیوزیلند، لهستان و چین به عنوان حامی در این بازی دوستانه حضور دارند و از نزدیک بازی را خواهند دید. همچنین از شرکت های ایرانی حامی این بازی محمد حسن انصاری فرد و منصور رزمجو به عنوان نمایندگان شرکت هم حضور پیدا می کنند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتبال ، خیریه ، سفرا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.