سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رجبی: استراتژی درست تیم ملی تایلند را در خانه اش شکست داد

کارشناس فوتبال گفت: بازی دیروز یک طرفه به نفع تیم ملی کشورمان بود و با استراتژی درستی که کی روش اتخاذ کرد توانستیم تایلند را در خانه اش شکست دهیم.

رضا رجبی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با وجود میزبانی تیم تایلند تیم ملی توانست یک طرفه به میدان رود و در نیمه ی اول با کنار گذاشتن استرس و فشار زیاد به بازیکنان مقابل به گل برسد اما در نیمه ی دوم تیم ملی سعی کرد در نیمه ی زمین خودش بازی و دفاع کند و با اندوخته ی خوبی که داشت توانست برتری کامل را از آن خود کند.

وی در ادامه افزود: دانیال داوری در اولین حضورش در دروازه توانست خود را به خوبی نشان دهد و این به دلیل داشتن روحیه ضعیف و فیزیک خوب او بود و با هوشیاری کامل توانست بسیار خونسرد و مسلط و با مدیریت کامل از دروازه دفاع کند دانیال داوری توانست با درخشش در درون دروازه نمره قبولی بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد این 3 بازیکن دورگه و خارجی همانند دیگر بازیکنان بود و هیچ فرقی بین آن ها و بازیکنان ایرانی از لحاظ کیفیت بازی وجود ندارد و ایران خود بازیکنان خوبی دارد واین دورگه و ملیتی بودن را مقابل بازی کنان خود نگذاریم.

وی در پایان افزود: بازی در مقابل تیم لبنان بازی سختی خواهد بود زیرا لبنان فانتزی فوتبال بازی نمی کند و از لحاظ فیزیکی در آمادگی کامل هستند تیم ملی خیلی راحت توانست تیم تایلند را تامین کند ولی لبنان با این که سطح فوتبال پایین تری از تایلند دارد بازی درگیرانه و سختی را خواهند داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ملی ، فوتبال ، تایلند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.