سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

تردد در محورهای مواصلاتی مازندران به حالت عادی بازگشت

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران هم اکنون وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی کندوان (کرج - چالوس) ، هراز ، فیروزکوه و کیاسر به ساری را با پایان یافتن تعطیلات تاسوعا و عاشورا، عادی و روان توصیف کرد و از رانندگان خواست تا قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

 

سرهنگ ˈجعفر محمدنژادˈ روز شنبه   در گفتگو با خبر نگار باشگاه خبر نگاران ساری گفت: به منظور افزایش ایمنی ، ایجاد کشش و آسان سازی عبور و مرور وسائط نقلیه، اعمال محدودیت های ترافیکی از ظهر روز سه شنبه 21 آبان ماه جاری در محورهای مواصلاتی استان آغاز شده بود و تا پایان روز 24 آبان ماه ادامه داشت.

وی بیان کرد: علی رغم برخی تغییرات آب و هوایی در چند روز اخیر در مناطق کوهستانی حوزه استحفاظی پلیس راه مازندران، هم اکنون سطح جاده های مواصلاتی این حوزه ابری و خشک است

وی افزود: با این وصف رانندگان در محدوده ارتفاعات لاریجان در جاده هراز ، ولی آباد در جاده چالوس و گدوگ در جاده فیروزکوه شاهد ابری بودن هوا و برخی نقاط مه گرفتگی مسیر خواهند بود.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران همچنین از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های استان هر هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد.

سرهنگ محمدنژاد گفت: این محدودیت ها به منظور افزایش ایمنی ، ایجاد کشش و آسان سازی عبور و مرور وسائط نقلیه در جاده های استان اعمال شده است.

وی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مازندران را دارند خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه ها و هشدارها ، پلیس را در برقراری نظم و انضباط ترافیکی و پیشگیری از حوادث ناگوار یاری کنند.

سرهنگ محمدنژاد به رانندگان هشدار داد با سرعت مطمئن در محورها حرکت کنند تا دچار سانحه نشوند.

حدود 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در مازندران وجود دارد./س

برچسب ها: عادی ، بازگشت ، تردد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.