سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
آسوشيتدپرس گزارش داد: دو تن از مقامات بلندپايه دولت آمريکا گفتند توافق بين‌المللي با ايران، فقط منجر به کاهشي جزيي در تحريم‌هاي اقتصادي اعمال‌شده عليه اين کشور خواهد شد.
دولت آمریکا اعلام کرد مسیری که رژیم صهیونیستی در قبال ایران می‌پیماید، مسیری منتهی به جنگ است و نه راه‌حل صلح‌آمیز!
يكي از اعضاي عالي رتبه گروه موسوم به ائتلاف ملي مخالفان سوريه از عدم شركت مخالفان سوري در كنفرانس ژنو2 در صورت تداوم شرايط كنوني در اين كشور خبر داد.
رئیس رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو و دیگر اعضای دولت وی را به رعایت "اعتدال" در انتقاد از باراک اوباما دعوت کرد. شیمون پرز گفت، دولت اوباما تاکنون هیچ‌یک از درخواست‌های اسرائیل را رد نکرده است.
مرکز اطلاع رساني حلب اعلام کرد گروه هاي مسلح مستقر در منطقه النقارين 11 هوادار بشار اسد رئيس جمهور سوريه را به اسارت در آوردند.
"هاینز فیشر"، رئیس جمهوری اتریش در گفتگو با روزنامه "وینر سایتونگ"گفت: باب گفتگو با ایران شکل گرفته است و باید از این فرصت استفاده کرد.
منابع ديپلماتيك روسيه سفر قريب الوقوع بندر بن سلطان رئيس سرويس اطلاعاتي عربستان سعودي به اين كشور را بعيد ندانستند.
محاکمه مجدد ديکتاتور سابق مصر شنبه در قاهره ازسرگرفته مي‌شود.
نخست وزير دولت حماس در نوار غزه با اشاره به اينکه مصر حق دارد از امنيت و حاکميت کشورش دفاع کند ، تاکيد کرد مصر نبايد دست به اقداماتي عليه نوار غزه و مقاومت فلسطين در اين منطقه بزند .
شبکه تلويزيوني الميادين لحظاتي پيش در خبري فوري به نقل از لاوروف وزير امور خارجه روسيه اعلام کرد اگر خواسته‌هاي ساختگي مطرح نشود احتمال دستيابي ايران و گروه شش کشور بزرگ به توافق بسيار قوي است.
مرکز تحقيقات امنيت ملي اسرائيل از اختلاف عميق اين رژيم با آمريکا در خصوص ادامه تحريم‌هاي اقتصادي ايران و تهديد حمله نظامي بر ضد اين کشور خبر داد.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر ، مهم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.