سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأکید مولاوردی بر لزوم بهره‌گیری از نظرات کارشناسان حوزه های مرتبط با مسایل زنان

دبیرکل روسای کمیته‌های جمعیت زنان مسلمان نواندیش با معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، دبیرکل روسای کمیته‌های جمعیت زنان مسلمان نواندیش با معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده دیدار و گفت و گو کردند.
 
در این دیدار، روسای کمیته‌های ادبی، حقوقی، فرهنگی و اجتماعی به تبیین نظرات و دیدگاههای خود پرداخته و گزارشی از عملکرد و اقدامات و برنامه‌های آتی خود را ارائه کردند.
 
فاطمه راکعی؛ دبیرکل این جمعیت آمادگی مجموعه تشکل خود را جهت همکاری‌های مشترک اعلام کرده و از تصمیم آن جمعیت برای ارائه پیشنهادات و برنامه‌های خود جهت همکاری با معاونت در آینده نزدیک خبر داد.
 
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده نیز در پایان این دیدار ضمن تاکید بر تلاش و برنامه این معاونت در راه‌اندازی اتاق فکر و بهره‌گیری از مشورت و رایزنی و همفکری با متخصصان و کارشناسان حوزه‌های مختلف و مبتلا به مسایل زنان از جمعیت زنان مسلمان نواندیش درخواست کرد تا در جریان سازی و فضاسازی مباحث مورد نیاز حوزه زنان و خانواده و کمک به تئوری‌پردازی در این حیطه به این معاونت کمک کرده و در تحقق اهداف مورد نظر در کنار این معاونت باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.