سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/ عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

در مذاکرات اخیر تغییری در رفتار غربی ها مشاهده نشد

حجت الاسلام وحید احمدی گفت: در مذاکرات اخیر اتفاق خاصی که از گفته های مقامات آمریکایی انتظار می رفت رخ نداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

نماینده کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: بیان و تبیین نقطه نظرات هیات ایرانی در ژنو و شنیدن نظرات مجموعه مقابل را می توان گامی مثبت و قابل قبول دانست.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه معتقد است آنچه تاکنون در مذاکرات مشاهده شده این است که اگرچه غربی ها در سخنان خود تغییراتی ایجاد کرده اند، اما تغیری در رویکرد و عمل آنها مشاهده نشده است.

احمدی با اشاره به کارشکنی های فرانسه در مذاکرات اخیر، ادامه داد: به نظر می رسد طرفین مقابل بین خود تقسیم کار کرده اند و امریکا در ظاهر وانمود می کند که علاقمند به توافق و رسیدن به سرانجام است، اما ماموریت کارشکنی را به فرانسه واگذار کرده است تا این نقش را بر عهده بگیرد و از جمع بندی و توافق جلوگیری کند.

نماینده کنگاور، صحنه و هرسین یادآوری کرد: در اینکه همه مجموعه نظام حامی گروه مذاکره ایران هستند شکی نیست و اگر کسی خلاف این موضع حرکت کند، حرکت وی اشتباه است.

وی گفت: البته یادوآری نکاتی که ممکن است برای گروه مذاکره کننده مفید باشد با حمایت از آنها منافاتی ندارد، اما باید توجهداشت کهیادآوری این نکات به هیات ایرانی ضربه وارد نکند.

احمدی گروه مذاکره کننده ایران را گروهی توانمند، کاری و متعهد به نظام دانست که خط قرمزهای کشور و نظام را می شناسند و در مذاکرات روی آن ایستادگی می کنند/س

برچسب ها: کرمانشاه ، عضو ، نمایندگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.